חדשות בעולם

מפחיד: האיש הזה נאלץ לחיות עם "שני ראשים" בעקבות גידול

אחרי 15 שנה של סבל, כאבי צוואר, קשיי הליכה וחרדה, גבר בן 39 הסיר את הגידול, שהגיע לממדי ענק, והתאושש ממנו לחלוטין. מה הסיכוי שזה יקרה?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בגיל 39 עבר בחור הודי ניתוח מורכב להסרת גידול עצום בצוואר, שהפך בימים האחרונים לסיפור ויראלי בכלי התקשורת במדינה. מתברר כי במהלך 15 השנים האחרונות צמח הגידול עד שהגיע לגודל של ראש נוסף. 

הגידול הזה הוא מסוכן. אותו אדם סבל מתסמינים של כאבי צוואר, קושי בשינה, קשיי הליכה, וגם מתסמינים של דיכאון וחרדה.

לפי דיווחים שמתפרסמים ברשתות זרות, הגידול ממנו סבל האיש התגלה כגוש קטן עוד כשהיה בן 24. הבעיה היא שהגידול המשיך לצבור ממדי ענק, גדל משמעותית עד שהגיע לגודל של ראש קטן - 20 על 15 סנטימטר.

הגידולים האלה בדרך כלל שפירים, אבל במקרים נדירים הם יכולים להיות גם סרטניים ולגרום לבעיות בכלי הנשימה. לפי הדיווח, לא ברור מדוע הגידול מהסוג הזה מופיע והנושא עדיין נחקר. 

לפי חלק מהמחקרים, מדובר במוטציות גנטיות. מדובר בגידול נדיר שהסיכוי אליו הוא נמוך במיוחד - מקרה אחד לכל מיליון איש בארה"ב בשנה.

במקרה הזה, הגידול גרם לנזק עצום. הוא פגע בעצם העורף של אותו בחור. העצם הקטנה תומכת בשרירי הצוואר והיא זאת שמאפשרת לראש לנוע. הסרתו גרמה לכך שהמנתחים היו צריכים לפעול בריכוז רב: כדי להסיר את הגידול היה צורך לנתח כלי דם עדינים באזור המוח והצוואר ומכאן שכל טעות קטנה הייתה עשויה להיות קטלנית.

בסופו של דבר, הניתוח עבר בהצלחה ולגידול שלום. אחרי תקופה של שנים ארוכות בהן סבל, הגידול כבר אינו חלק מהראש של ההודי ועל פי הדיווחים הוא התאושש ממנו לחלוטין.

תגיות:ראשגידולגידול בראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה