סלבס בהתחזקות

יובל דיין נפרדת בכאב מסבה שנפטר: "מאושרת שזכיתי ללכת בדרך שלך"

יובל דיין נפרדת בכאב מסבא יצחק שלה שנפטר: "תודה שזכיתי לקחת אותך לבית הכנסת ולראות איך כל המתפללים נושאים אליך עיניים. היית הצדיק שלהם, ותמיד תישאר הצדיק של כולנו"

אא

יובל דיין נפרדת בכאב מסבא יצחק שלה, שעלה לגנזי מרומים. "סבא יצחק שלי הצדיק מסר את נשמתו לבורא עולם בערב", היא פתחה וכתבה בפוסט מטלטל ועצוב במיוחד, ברשתות החברתיות. "פפי היקר שלי. הפעם הראשונה שהרגשתי קדושה אמיתית הייתה בגיל 6 כשזכיתי לשבת לימינך בשולחן השבת. שרים 'שלום עליכם' ואתה מסמן לעצמך בפרקי האצבע באיזו פעם אנחנו מתוך השלוש. הטבעת תמיד באותו המקום. הנשיקה בכניסה וביציאה לתמונה של רבי שמעון בר יוחאי, המבט הצנוע לממי באשת חיל והבושם הכי טוב בעולם. 

"תודה שזכיתי לקחת אותך לבית הכנסת ולראות איך כל המתפללים נושאים אליך עיניים. היית הצדיק שלהם, ותמיד תישאר הצדיק של כולנו. לקחת תמיד הכל ברצינות אבל עם החיוך הכי גדול שיש. היו בך המידות המושלמות: חום ואהבה, רוחב לב, הכנסת אורחים של אברהם אבינו, דיוק, אמת, חריצות, שמחת חיים, כבוד הבריות, כבוד לממי, לב טהור, הכלה אינסופית ותחושת ביטחון שנסכת בכולנו.

"תודה על השבתות שזכיתי לעשות במחיצתכם. אני מאושרת שזכיתי ללכת בדרך שלך, אני גאה להיות הנכדה שלך ומבטיחה לשמור על מה שחשוב. אני רוצה ללמוד ממך איך להאיר פנים תמיד, ולקבל את כולם כמוך - בסבר פנים יפות. כולנו כאן מלווים אותך בדרכך האחרונה, ובטוחים שתשמור עלינו מלמעלה.

"אני עצובה שלא זכיתי לקבל את ברכתך בחתונה שלי, אבל יודעת שתהיה שם איתי. המלאכים בטח מאושרים שצדיק כמוך הגיע לגן עדן, מבקשים ממך סליחה ומחילה. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים", היא מסכמת.

תגיות:פרידהסבאיובל דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה