חדשות בארץ

הגשם חזר. מתי שוב נרגיש התחממות?

אחרי ימים של שמש, הגשם החל לרדת, אך לא מדובר בכמויות המשקעים שאפיינו את שיא החורף, אלא בעיקר בגשם קל ובטפטופים - ובהפוגות

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

אחרי ימים של שמש, שהשכיחו מעט את ימי הגשמים הארוכים שהיו בישראל השנה, היום (ראשון) צפויה ירידה בטמפרטורות ומזג האוויר יחזור להיות קר מעט מהרגיל לעונה. גשמים צפויים לרדת מידי פעם, בעיקר באזור הצפון והמרכז. זה יקרה בעיקר בשעות הבוקר, אז תחול הפוגה והגשם יחזור לרדת רק בשעות הלילה. בשעות הצהריים הגשמים יתמעטו בהדרגה ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות.

מחר (שני) צפוי לרדת גשם, בעיקר בשעות הבוקר. זה יקרה באזור הצפון ובמרכז. ביום שלישי תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה. מזג האוויר יהיה בהיר. החל מיום רביעי ועד סוף השבוע מזג האוויר יהיה קריר וייתכנו גשמים מדי פעם. ברביעי יהיה מעונן חלקי, כשצפוי טפטוף בעיקר בצפון. כמו כן, תחול ירידה בטמפרטורות בעיקר בפנים הארץ ובהרים.

כאמור, הלילה ירד גשם בצפון ובמרכז. טמפרטורות יהיו נמוכות יותר אחרי שאתמול נרשמה התחממות, בעיקר בשעות הבוקר, במזג האוויר. החל משעות הצהריים נרשמה צניחה בטמפרטורות ומזג האוויר היה מעונן חלקית כשגשם קל נרשם באזור הצפון.

חשוב לציין כי לפי התחזית לא אמורים לרדת בימים הקרובים משקעים שמאפיינים את שיא החורף, אלא בעיקר גשם קל וטפטופים, ובהפוגות.

הטמפרטורות החזויות להיום: בירושלים 13 מעלות, בתל אביב 19, בבית שמש 19, בבאר שבע 19, בים המלח 23, באילת 24.

 

 

תגיות:תחזיתהתחממותגשםתחזית מזג האוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה