חדשות בארץ

גלנט: "רשת המנהרות הפכה למלכודת מוות עבור המחבלים. מתכננים את פעילותנו ברפיח"

שר הביטחון סייר בצפון הרצועה, קיבל סקירה מהמפקדים בשטח וסיפר כי המידע המודיעיני המושג בשטח מסייע בלחימה. ללוחמים אמר: "רק החזרת חטופים תביא להפוגה זמנית בלחימה"

יואב גלנט, היום בעזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)יואב גלנט, היום בעזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום (חמישי) בצפון רצועת עזה יחד עם מפקד אוגדת עזה תת-אלוף אבי רוזנפלד, קצין הנדסה ראשי תת-אלוף יואב טורחנסקי ומפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה אלוף-משנה חיים כהן. גלנט צפה בשיטות השונות להשמדת המנהרות ברחבי רצועת עזה וקביל סיקרה מהמפקדים על הפעילות בשטח.

בהמשך, שר הביטחון קיים תצפית על צפון הרצועה ממוצב צה"ל על גדר המערכת ושוחח עם לוחמי גדוד "נצח יהודה", המבצעים את משימת ההגנה בגזרה. השר גלנט שוחח עם הלוחמים על פעילותם בתקופת המלחמה ועל שילוב לימוד התורה בזמן השירות הצבאי.

שר הביטחון אמר בתום הביקור ברצועת עזה: "אנחנו הולכים וסוגרים על החמאס. נערכים לפעול גם ברפיח, גם במחנות המרכז, על מנת להגיע לשלב הבא כאשר אנחנו נחליט לפי העדיפויות שלנו. אנחנו משתמשים במידע שאנחנו מביאים מתוך מאגרי החמאס. ישנן כמויות מידע אדירות שהבאנו מתוך מקומות שהגענו אליהם - מחשבים, ״הארד-דיסקים״, ״סרוורים״ ודברים אחרים - כל המידע הזה מפוענח, משמש אתכם על מנת להשמיד את המנהרות ואת מרכזי העצבים של החמאס. רשת המנהרות שחמאס בנה משמשת אותנו עכשיו על מנת לפרק את הארגון. הם חשבו שזה יהיה מקומות המילוט שלהם, והמקומות שבהם הם ילחמו - לאט לאט זה הופך עבורם למלכודות".

לסיום אמר שר הביטחון ללוחמים: "אנחנו נלך ונהדק את החבל על הצוואר של החמאס עד שאנחנו מחסלים אותו. את המלחמה הזאת לא עוצרים עד שחמאס מפורק כמערכת ומחוסל כארגון. רק בדבר אחד נהיה מוכנים לוויתורים, אם נצטרך לעשות אותם, וזה בנושא חטופים. החזרתם תביא להפוגה".

תגיות:עזהיואב גלנטמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה