חדשות בארץ

תמה ספירת הקולות: ראש עיריית קריית מוצקין הודח לאחר 30 שנה בתפקיד

ספירת המעטפות הכפולות בבחירות לרשויות המקומיות קבעה סופית כי ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, תתמודד בסיבוב השני מול יריבה העיקרי. חיים צורי יעזוב את תפקידו בקריית מוצקין

חיים צורי (צילום: עיריית קריית מוצקין)חיים צורי (צילום: עיריית קריית מוצקין)
אא

שתי שאלות נותרו פתוחות טרם ספירת המעטפות הכפולות בבחירות לרשויות המקומיות: מי יעלה לסיבוב השני בבית שמש ומי יהיה ראש עיריית קריית מוצקין, שם הפער בין המתמודדים עמד על כמה עשרות קולות.  

היום (חמישי) הודיעה הוועדה המרכזת את הבחירות כי בתום ספירת סך הקולות, חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין מזה 30 שנה, הפסיד ליריבו, ציקי אבישר, שניצח אותו בהפרש של 200 קולות.

אבישר, בן 45, שימש בעבר כדובר העירייה בתקופתו של צורי והשניים עבדו יחד, אבל הוא הודח על ידי צורי, הפך ליריבו הפוליטי ולחבר אופוזיציה במועצת העיר וכעת ניצח בבחירות.

חיים צורי (79) הגיב על ההפסד וכתב ברשת: "תם פרק של 30 שנה, שבהן הפכנו את העיר קריית מוצקין לעיר המובילה בארץ. אני מודה לעובדי העירייה המסורים. תודה לתושבי קריית מוצקין על האמון במשך 30 שנה. מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר. עכשיו אתפנה לעשות לביתי. שיהיה טוב לכולכם ונתפלל לשובם של החיילים והחטופים הביתה במהרה. אני מתפלל ששנאת החינם תיגמר ותרבות הדיבור והטוב תשתלט עלינו. ונאמר אמן".

אבישר הגיב אף הוא על נתחונו ופרסם הבוקר הודעה קצרה: "בוקר חדש ומלא תקווה לקריית מוצקין. אני רוצה להודות לחיים צורי, ממעצבי מוצקין ומבוניה. אנחנו יוצאים לדרך חדשה מלאת אתגרים".

סיבוב שני בבית שמש

ספירת הקולות הכפולים קבעה כי בעיר בית שמש יתמודדו בסיבוב השני בעוד שבועיים ראש העיר המכהנת, עליזה בלוך, מול שמוליק גרינברג, שהוביל עם ספירת הקולות הרגילים.

על פי התוצאות הסופית, שמוליק גרינברג, מועמד דגל התורה, קיבל 19,965 קולות (35.13%), אחריו כאמור ראש העיר עליזה בלוך עם - 18,909 קולות (33.27%). מי שנותר בחוץ הוא מועמד ש"ס, סגן שר החקלאות משה ‏אבוטבול, שקיבל  17,958 קולות (31.60%).

תגיות:בחירות מקומיותתוצאות אמת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה