חדשות בארץ

השר גלנט למשפחות השכולות: "נפילתם של הלוחמים בקרבות לא הייתה לשווא"

במהלך מפגש עם משפחות שכולות מפורום הגבורה אמר שר הביטחון כי המלחמה תסתיים רק בניצחון מוחלט: "תמונת הניצחון תהיה התמונה של איך נראית עזה, חאן יונס ורפיח"

יואב גלנט, ארכיון (Avshalom Sassoni/Flash90)יואב גלנט, ארכיון (Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (רביעי) עם משפחות שכולות מפורום הגבורה, שיקיריהן נפלו במהלך מלחמת חרבות הברזל. במהלך המפגש ביקשו המשפחות השכולות מהשר שלא להיכנע לתכתיבים מצד ארה"ב, אלא להמשיך את הלחימה בכל העוצמה. השר גלנט ציין בפניהן כי "המשימה לא תסתיים עד להשלמת שלושת ייעדי המלחמה וכי מותם של יקיריהם לא היה לשווא".

במהלך הפגישה הדגישו המשפחות בפני שר הביטחון כי הן יתנו לקבינט את מלוא הגיבוי עד להשלמת המשימה. "הניצחון הנדרש צריך להיות באופן שהם יבינו שלא כדאי להתעסק איתנו" אמר גדעון עבאס, אחיו של אחד הנופלים לשר הביטחון.

גלנט השיב: "המסר שלכם מאוד ברור לי, אנחנו במלחמה ואנחנו ננצח. תמונת הניצחון תהיה התמונה של איך נראית עזה חאן יונס ורפיח. בשעה בה עתיד העם היהודי בארצו עומד במבחן, הלוחמים מבצעים את משימתם כששלוש מטרות עומדות לנגד עיננו: חיסול החמאס, החזרת החטופים ושמירה על אחדות עם ישראל. נפילתם של הלוחמים בקרבות לא הייתה לשווא וזכרם ינצר בליבנו לעד. אנחנו נסיים בניצחון מוחלט, כך אמרנו בתחילת המלחמה ואני שמח שכולם הצטרפו לזה. אנחנו ננצח במלחמה ונצא לדרך ארוכה יותר".

תגיות:משפחות שכולותיואב גלנטמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה