חם ברשת

אביב אלוש: "המטרה של חיזבאללה והחמאס – שתהיה שנאה בעם ישראל"

השחקן יצא ביוזמה חדשה ומנסה לארגן עשרות אלפי ישראלים שיגיעו לאיילון וישירו יחד את "עם ישראל חי". אחרי ההיענות הרבה הוא כתב: "זה אירוע שמעולם לא היה ובטח לא מאז שקמה המדינה. אנחנו יכולים לעשות פה היסטוריה - בעזרת השם כמובן"

(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

השחקן אביב אלוש נמצא במסע רוחני בשנים האחרונות – הוא מתקרב ליהדות ומחזק אחרים. בחודשים האחרונים אלוש נוהג לפרסם גם מספרים מפרשת השבוע. לפני כחודשיים כתב פוסט בו טען כי "יש מי שמנסה להשכיח את התורה והיהדות שלנו", ואף ציין במהלך המלחמה כי "חייבים משיח עכשיו".

אמש (שלישי) אלוש כתב פוסט נוסף, הפעם בקריאה לאחדות. הוא העלה סרטון של 30 אלף בני נוער ששרים בטיימס סקוור את השיר "עם ישראל חי" של אייל גולן ולצדו כתב על המחלוקות בישראל. הוא הציע שעשרות אלפי ישראלים יגיעו לאיילון בחודש הבא, ישירו את השיר וירקדו.

"ארגון חיזבאללה, חמאס, ג'יאהד וכו' – יש כמה מכנים משותפים ביניהם והעיקרי שבהם: שתהיה שנאה בעם ישראל, פירוד, מחלוקות והאשמות. כי זה המפתח שלהם כדי שיוכלו לפגוע בנו", הסביר אלוש. "לכן, מי שנופל לשיח הזה של שנאה והאשמות, בעצם משתף פעולה עם השמדת עצמו. עם ישראל חי וקיים לנצח. החלום שלי הוא שנרקוד ככה ב-21.3. מי זורם?".

רבים מעוקביו כתבו כי יהיו מעוניינים להגיע במידה ויתקיים האירוע. אלוש הגיב בהמשך: "אני מקבל מכם מלא מלא הודעות ואין לי ספק שאנחנו יכולים לעשות את זה, בע"ה כמובן. ובתכל'ס כשחושבים על זה, זה אירוע שמעולם לא היה ובטח לא מאז שקמה המדינה. אנחנו יכולים לעשות פה היסטוריה! רגע לפני פורים החג שבו הכל מתהפך לטובה. בזמן מלחמה ודווקא בתוך הכאב הגדול שאנחנו חווים ואחרי שנים של קרע ומחלוקת, ניפגש בהמונינו מכל צידי המפה. ככה, נקי".

לסיום הוא כתב כי "נפגש באחדות ואהבה רק כדי לפרגן לעצמנו, לעם שלנו, לחיילים שלנו לפצועים לאלו שמסרו נפשם לחטופים ולמשפחות השכולות שאיבדו את היקר מכל. האמת שזה מרגש אותי רק מלחשוב על זה. הלוואי הלוואי וזה ייצא לפועל".

תגיות:חמאסאביב אלושחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה