חדשות בארץ

מטח רקטות כבד לעבר מירון - חיזבאללה מכוון אל בסיסי צה"ל

ארגון הטרור הלבנוני שיגר כארבעים רקטות לעבר מרחב מירון ופרסם הודעה לפיה כיוון אל הבסיס הצבאי. כוח צה"ל שפעל ברצועה הבחין בשיגור רקטה אל העוטף, זיהה את המיקום והצליח להשמיד את המשגר

לחימה בזייתון (צילום: דובר צה"ל)לחימה בזייתון (צילום: דובר צה"ל)
אא
(צילום: דובר צה"ל)

חיזבאללה פרסם הודעת "לקיחת אחריות" על ירי המטח הבוקר (שלישי) לעבר מרחב מירון והדגיש כי כיוון לעבר בסיס צבאי. לא פחות מארבעים רקטות שוגרו לעבר הבסיס, לא דווח על נפגעים. הארגון ציין כי מדובר "בתגובה על התקיפה הישראלית אתמול בבעלבכ שבעומק לבנון". אותה תקיפה, בעומק של כמאה קילומטרים מגבול הצפון, היא הראשונה של צה"ל, מבחינת עומק הפעולה, מאז מלחמת לבנון השנייה.

כזכור, בעקבות אתמול חיסול של מפקד הגזרה המרכזית של חיזבאללה בדרום לבנון, ארגון הטרור הגיב אמש בשיגור של כשישים רקטות לעבר בסיס צה"ל בגולן. גם במקרה זה לא דווח על נפגעים.

המשגר הושמד שעות לאחר השיגור לעוטף

צה"ל עדכן כי שעות ספורות לאחר ביצוע הירי אתמול לעבר העוטף, הצליחו לוחמים לאתר את מיקום השיגור, במרכז הרצועה, והכווינו מטוס קרב של חיל האוויר שתקף את המשגר והשמיד אותו. בנוסף, הותקפה דירה מבצעית ממנה בוצעו חלק מהשיגורים ודירה מבצעית נוספת שממנה זוהה ירי לעבר כוח במרחב.

לוחמי חטיבה 401 המשיכו ביממה האחרונה בפשיטה נרחבת על שכונת זייתון. הכוחות חיסלו מחבלים בשיתוף פעולה עם חיל האוויר ובהיתקלויות פנים מול פנים. במהלך הפעילות הלוחמים איתרו אמצעי לחימה, ביניהם אתר ייצור משגרי רקטות ומערכות המשמשות את חמאס. במהלך סריקות של הכוח הלוחמים איתרו מספר מחבלים בפיר מנהרה, השמידו את הפיר וחיסלו את המחבלים.

במרכז הרצועה, לוחמי חטיבת הנח"ל חיסלו מספר מחבלים ואיתרו תשתיות טרור ואמצעי לחימה. באחת הפעילויות זיהו הכוחות חוליית מחבלים מתקרבת לעברם וחיסלו אותם באמצעות ירי טנקים. בנוסף, כוחות הנדסה השמידו עשרות מבנים צבאיים של חמאס.

תגיות:עזהחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה