סגולות

זוכים לגאולה שלמה: למה כדאי ללמוד זוהר?

לו עמי שומעים לי, בעקבות משיחא היו שוקדין כל ימיהם ללימוד ספר הזוהר והתיקונים, ועל ידי כך היו מבטלים את כל הגזירות הרעות, וממשיכין שפע ואור

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

· כתב ב"כיסא מלך": לימוד הזוהר בהבנה שעה אחת, שווה ללימוד הנגלה (פשט) שנה שלימה, ולימוד שעת זוהר בשבת קודש שווה למיליון שנה לימוד הנגלה. ובלימוד הזוהר בונה עולמות, ומובטח לו שהוא בן עולם הבא מבני היכל המלך, ואשרי חלקו.

· כתב ב"נוצר חסד": לו עמי שומעים לי, בעקבות משיחא היו שוקדין כל ימיהם ללימוד ספר הזוהר והתיקונים, ועל ידי כך היו מבטלים את כל הגזירות הרעות, וממשיכין שפע ואור, ובני חיי, ומזוני, וכל חיות האיש הישראלי תלוי בספר הזוהר.

· כתב ב"חסד לאברהם": כל העוסקים בספר הזוהר יזכו לגאולה השלמה, והלימוד בספר זה חשוב יותר מכל אילי נביות בזמן בית המקדש.

· כתב מרן החיד"א: לימוד ספר הזוהר מרומם על כל לימוד. גם כשלא ידע מה אומר – הוא תיקון גדול לנשמה, ואשרי מי שעושה סיום על כל ספר הזוהר, אין קץ לשכרו. וגם בפלא יועץ כתב: לימוד הזוהר הקדוש נשגב מאוד לטהר ולקדש הנפש, ואפילו לא ידע מה אמר ושוגה בה שגיאות הרבה - הוא חשוב לפני הקב"ה.

· כתב הרה"ק מקמארנא: וראוי לקבוע עצמו ללמוד חמישה דפי זוהר בכל יום. וכך תיקן האר"י ז"ל לבעל תשובה. והוא תיקון גדול לנפש, להאירה ולזככה ולתקנה ולכלות קוצים ומידות רעות ותאוות רעות, והוא מרפא ותיקון לחטאים ופשעים של הנפש.

· כתב השל"ה הקדוש: בזכות הלימוד בספר הזוהר הקדוש, יגאלו עם ישראל מגלותם.

· החפץ חיים נהג לקרוא בשבתות את הזוהר הקדוש לפי סדר פרשיות השבוע, וכך עודד את תלמידיו ללימוד נפלא זה.

· כאשר מרגיש האדם שלבו אטום וסתום, ילמד את הזוהר הקדוש וירגיש פתיחת הלב. וכן לחסימה ואטימות הלב של אחד מבני משפחתו, ילמד למענו את הזוהר הקדוש, ועל ידי כן יאיר וישפיע עליו, שיפתח לבו לקדושה ולהארה נפלאה, בדוק ומנוסה (מאה שערים - מאמרי קודש).

תגיות:סגולותלימוד הזוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה