חדשות בארץ

המחבל תקף שני ישראלים, עכשיו הוא יפצה אותם במיליון שקל

המחוזי פסק כי המחבל שניסה לדרוס ישראלים לפני כ-3 שנים בירושלים, ישלם להם פיצוי. הוא הואשם בטרור של חבלה בכוונה מחמירה וקיבל מאסר של 35 חודשים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית המשפט המחוזי בירושלים פסק אתמול (ראשון) כי מחבל שהורשע בתקיפת שני יהודים בירושלים, לפני כשלוש שנים, כשניסה לדרוס אותם וזרק עליהם אבנים, יפצה אותם בסכום גבוה של כמיליון שקל.

לפי פסק הדין, המחבל הואשם בטרור של חבלה בכוונה מחמירה ובמעשה טרור של ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. נגזרו עליו 30 חודשי מאסר בפועל, לצד עונשי מאסר על תנאי. כמו כן, הוא יפצה בסכום של 12 אלף שקל את נפגעי העבירה. המחבל ערער על העונש לבית המשפט העליון שאף החמיר את עונשו. הוא גזר עליו 35 חודשי מאסר בפועל.

לאחר שההליך הפלילי הסתיים, הצעירים הגישו תביעה אזרחית כנגד המחבל. הם פירטו מה הנזק הנפשי והגופני שנגרם להם בעקבות הניסיון להרוג אותם. המחבל לא התגונן, ככל הנראה לאחר שהבין כי הוא נמצא בבעיה אחרי פסיקת העליון. בית המשפט קיבל את התביעה והורה כי עליו לשלם להם פיצויים.

לפני כשלוש שנים נסע המחבל יחד עם חבריו ברכבו באזור ירושלים. הוא וחבריו ניסו למצוא יהודים ולתקוף אותם. כאשר הבחינו בתובעים הם ניסו לדרוס אותם ויידו לעברם אבנים. אחת האבנים שהשליכו פגעה בידו של אחד הצעירים. אותו צעיר שבר את היד, הזדקק לקיבוע בסד גבס ואף לשיקום ממושך. בעקבות כך, הוחלט לתבוע את המחבלים וכעת, כאמור, הגיע גם הפיצוי על עוגמת הנפש והסבל הרב שעברו.

תגיות:פיצוייםמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה