חם ברשת

אלדד יניב בקריאה נרגשת: "תניחו תפילין"

איש התקשורת צייץ ברשת X על האירוע שבו אימהות מנסות למנוע מתלמידים להניח תפילין למרות רצונם: "בדיוק כמו בגימנסיה. תגיעו בהמוניכם ותניחו תפילין, אם זה רצונכם"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

איש התקשורת אלדד יניב יצא בקריאה מרגשת להניח תפילין. בחשבון ה-X שלו פרסם יניב בסוף השבוע סרטון בו נראו אימהות בבית ספר תיכון חדש תל אביב כשהן מונעות מתלמידים להניח תפילין בבית הספר למרות רצונם.

האירוע הזה הפך בן רגע לסערה ברשתות החברתיות. מצד אחד הורים רבים תמכו בתלמידים שרצו להניח תפילין ומעבר היו כאלה שקראו למנוע זאת.

יניב התייחס לסרטון וכתב: "בדיוק כמו בגימנסיה הרצליה תל אביב. תגיעו בהמוניכם ותניחו תפילין, אם זה רצונכם. שכל אחד ינהג כרצונו. אנחנו לא ב-6 באוקטובר".

כזכור, האירוע בגימנסיה התרחש בתחילת השנה. מנהל התיכון בתל אביב גער בפעיל חב''ד שקרא לתלמידים להניח תפילין. בתגובה, ח''כ אלמוג כהן הגיע לתיכון וחיזק את התלמידים שמחו נגד המנהל.

רק בשבוע שעבר התבטא יניב בערוץ 14 בנוגע למלחמה. "הפלסטינים הם לא אויב, הם שטן", אמר והוסיף כי "ההתיישבות ביהודה ושומרון מצילה את גוש דן".

יניב היה בעבר אחד הפעילים הבולטים במחנה השמאל. בשנה האחרונה העמדות שלו השתנו, ומאז הטבח הוא לא מפסיק להביע את דעותיו הימניות. לפני מספר ימים הוא צייץ: "מה שביידן לא מבין (וחלק ממנהיגי האופוזיציה): אין רוב (וגם לא יהיה בעתיד הנראה לעין) למדינה פלסטינית. ניסינו וקיבלנו טרור מתאבדים. אינתיפאדה 2. וחמאסטן. מה הפתרון? לא מדינה פלסטינית. הקונספציה הזו טבעה בים ב-7 באוקטובר. מהירדן ועד הים ממטולה ועד פילדלפי ואילת - רק צה"ל".

תגיות:תפיליןאלדד יניב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה