סלבס בהתחזקות

מנטורית הכושר חוזרת בתשובה: "תודה להשם יתברך שעשיתי בחירה נכונה"

שר פיטנס דיווחה לעוקבות שלה: "למדתי שאין דבר כזה מקום נכון, כל יום אתה מתקדם ומתחזק, כל אחד בדרכו ובמסלולו. הבטתי מהצד בילדים קטנים שמתפללים למען עם ישראל - והתמוגגתי מנחת"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שר פיטנס ידועה כמנטורית כושר שאחריה עוקבות עשרות מאות אלפי נשים. בחשבון האינסטגרם שלה היא סיפרה על התלבטות שעברה לאחרונה בעניינים רוחניים ובכל הקשור לחזרה בתשובה. הדבר קרה במסגרת שיתוף אודות בנה הבכור שחגג בטקס מסיבת סידור בכותל המערבי.

"לפני 4 חודשים עמדתי בפני התלבטות קשה. האם להתקדם מהמקום שבו אני נמצאת ולעלות לתלמוד תורה, שהרי אני בתהליך התחזקות ועדיין לא נמצאת 'במקום הנכון'. היום למדתי שאין דבר כזה מקום נכון, כל יום אתה מתקדם ומתחזק, כל אחד בדרכו ובמסלולו. ואני מודה להשם כל יום שעשיתי את הבחירה הנכונה".

"הבטתי מהצד בילדים הקטנים האלו שמתפללים למען עם ישראל - והתמוגגתי מנחת", סיפרה פיטנס על הרגע בו בנה חגג בר מצווה. "אני מודה להשם יתברך שזכיתי לפקוח את עיני ולחנך את ילדי על דרך של תורה, מצוות ומעשים טובים. אמן שנזכה כולנו לנחת מילדינו ושהתפילות האלו של תינוקות של בית רבן שלא חטאו יעלו גבוה למעלה ונזכה".

בפוסט שהעלתה בעבר הסבירה פיטנס לעוקבות שלה מדוע היא לא מעלה כאלה בשבת. "גם אם אתם לא שומרים שבת, זה חשוב לא לעלות סטורי בשבת. ולמה? כי אז אתם מחטיאים את הרבים. אם כולנו יחד לא נעלה סטוריז בשבת נוכל לגרום לעוד ועוד אנשים לעזוב את הפלאפון ולהתמקד בעיקר. ולהפוך את האינסטגרם שלנו לשומר שבת".

עוד היא הוסיפה: "תאמינו לי, בתור אחת שלא יכלה לזוז מהפלאפון, מאז שאני בלי פלאפון בשבת זה הדבר הכי מדהים שקרה לי. זה כוחו של הרגל. חשוב להדגיש שאני לא מחליטה על אף אחד וכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני רק מנסה להשפיע על אלו שכן מרגישים את הצורך ורוצים להתחזק. אני רוצה שתדעו שאתם לא מבינים כמה דברים טובים יקרו לכם בזכות כל ההשתדלויות הקטנות האלה".

תגיות:סלבס בהתחזקותשר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה