חדשות בעולם

אישום חמור: עיתונאי איים לרצוח את כל בני הקהילה היהודית בעירו

ג'פרי סטיבנס (41), תושב פורט וויין באינדיאנה, איים לשלוח יד ביהודים וכתב: "אני הולך לירות בראשו של כל גורם ממשלתי שתומך בישראל, ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות לגבי זה". כעת, הוא עשוי להישלח ל-5 שנים בכלא

אא

עיתונאי מארה"ב נעצר בימים האחרונים אחרי שאיים לרצוח את כל היהודים ביישוב שבו הוא מתגורר. כעת, הוא עשוי למצוא את עצמו במאסר.

העיתונאי בן ה-41 הוא ג'פרי סטיבנס, והוא תושב פורט וויין, אינדיאנה. מדובר בעיתונאי שעובד כפרילנסר באתר החדשות The Arab American News, והוא נעצר אחרי ששלח איומים לחשבון הפייסבוק של משטרת פורט וויין, העיר השנייה בגודלה באינדיאנה. בעקבות המעשה, הוגשה תלונה רשמית ל-FBI שבדק את הנושא והחליט לחקור ולעצור אותו.

סטיבנס לא ממש התבייש או התחרט על מעשיו. העיתונאי הודה בחלק מאותם מעשים שיוחסו לו. לפי הדיווחים, ב-2 בפברואר תיאר סטיבנס לחוקרים כיצד שלח לאתר הבית של ארגון ה-CIA הודעה ובה כתב: "אני הולך לירות בראשו של כל גורם ממשלתי שתומך בישראל, ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות לגבי זה כי אתם פתטיים". הוא סיפר להם כי יש לו קשר עם ארגוני טרור באיראן וגם בקרב חיזבאללה. סטיבנס הודה ששלח גם הודעה פרטית לחשבון הפייסבוק של משטרת פורט וויין. הוא סיפר כי נהג לאיים על בני הקהילה היהודית במקום - 450 משפחות. "אני הולך להרוג כל יהודי בפורט וויין, ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות בנידון, כי אתם מטומטמים", כתב. מדוח החקירה עולה כי החשוד טען שהיה שיכור בזמן שכתב את הדברים, וטען שהוא סובל מאלכוהליזם.

כעת, סטיבנס מואשם באיומים ויישפט בבית משפט פדרלי. אם הוא יימצא אשם, הוא עשוי להישלח לעד 5 שנות מאסר בכלא. בנוסף, שחרורו בערבות לא אושר, מאחר שהוא מהווה, לטענת המשטרה, סכנה לציבור. הוא שוהה במעצר עד אשר תתקבל החלטה אחרת בעניינו.

בקהילה היהודית בפורט וויין הגיבו לנושא מעצרו וביקרו את המשטרה על התנהלותה בעניין. ג'קי שרייר, יו"ר ההסתדרות היהודית בעיר, אמרה לתקשורת כי היא לא מבינה מדוע המשטרה נמנעה מלהזהיר אותם מפני האיומים. "אנחנו לא מרוצים, וזה בלשון המעטה", אמרה.

תגיות:עיתונאיארה"בFBIמעצרCIAאינדיאנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה