תוכן שיווקי

״השילוב המושלם: נכס מעבר לים ועסקה רווחית בראש שקט״

״איתנו המשקיעים הישראלים יכולים להיות בראש שקט – האחריות המלאה על הפרויקט והנכס היא עלינו, המשקיעים ייהנו גם מנכס מעבר לים וגם מעסקה רווחית ובטוחה״

הפרוייקט בלרנקה | Ewave Nadlanהפרוייקט בלרנקה | Ewave Nadlan
אא

ריזורט המגורים המרהיב כולל תמהיל דירות מגוון – דירות סטודיו, 2-3 חדרים, גן ופנטהאוזים, ומשלב בתוכו גם בריכות, ספא, חדר כושר מאובזר, סטודיו ליוגה ופילאטיס, טרקלין עסקים, בר על הגג וחללי עבודה על מנת לאפשר לדיירים חוויה המשלבת מגורים, עבודה ופנאי בקרבה המקסימלית. כפי שציינו, המתחם נמצא במרחק של דקות בודדות ממרכז העיר ומשדה התעופה ובמרחק נגיעה מחוף הים – מה שמאפשר לדיירים ליהנות ממגוון אטרקציות ומקומות בילוי.

מאחורי הפרויקט עומדת Ewave Cyprus, היזם הישראלי הוותיק באי וחברה אחות של Ewave Nadlan הישראלית. “אנחנו יודעים שהשקעות בחו״ל יכולות להיות לא פשוטות, בעיקר כאשר מאחורי ההשקעות עומדות חברות זרות שישראלים רבים אינם מכירים״, אומר כהנר, ומוסיף: ״איתנו המשקיעים הישראלים יכולים להיות בראש שקט – האחריות המלאה על הפרויקט והנכס היא עלינו, המשקיעים ייהנו גם מנכס מעבר לים וגם מעסקה רווחית ובטוחה״.

הפרוייקט בלרנקה | Ewave Nadlan

מי ינהל עבורכם את הנכס וידאג לביטחון השקעתכם?

הפרויקט ינוהל על ידי צוותLIV  – חברת הניהול שבבעלות Ewave Cyprus המנהלת כיום שלושה פרויקטים שנרכשו כמלונות דירות ומתחמי אירוח מרהיבים עם שטחים משותפים, תוך יצירת קהילה ותוכן ואירוח ברמה הגבוהה ביותר – הרשת זוכה לדירוג 9.6 ב – Booking. כחלק מניהול המתחם והשטחים המשותפים נפעיל שוער, צוות אחזקה, גינון ותפעול, נדאג לניקוי הבריכות, פינוי אשפה, העברות והשכרת רכבים ושירותים חשבונאים.

בהתאם לייעוד הנכס ולבחירתכם – מגוון אפשרויות ניהול לדירה החדשה שבבעלותכם:

שימוש עצמי: במקרה הזה וכיוון שהדירה אינה מושכרת תהנו משירותי ניקיון, השכרת רכבים, העברות  ושירות חשבונאי למבקשים זאת.

השכרה לטווח ארוך: במקרה זה נאתר שוכר ראוי, בעמלה הנהוגה בשוק.

המודל ההיברידי :השכרה לטווחים קצרים כחלק מ“פול משותף”, המאפשרת גם חלונות זמן מוסדרים לשימוש עצמי. הדירה תוכנס למערכת הביקושים של LIV– הכוללת התנהלות מול לקוחות לפני הגעה, צ’ק אין/אאוט, ניקיון ותפעול הנכס. בעלי הנכס יוכלו לסגור חלונות המוגדרים לשימוש עצמי וביתר הזמן הנכס יושכר לטווח קצר וייצר עבורם הכנסה מניבה.

בכל אחת מהחלופות צוותי LIV יהיו אלו שימקסמו את השימושים עבורכם.

למה להשקיע בקפריסין דווקא בתקופה זו?

קפריסין נחשבת למדינה מפותחת השייכת לאיחוד האירופאי בה ניתן למצוא הזדמנויות להשקעה במגוון רחב של מגזרים. המדינה נהנית משיעור הפשיעה הנמוך ביותר באירופה, מוסדות חינוך ומתקני בריאות ברמה גבוהה, תשתית מתקדמת ושדות תעופה מודרניים עם חיבורים לכל היעדים המרכזיים. בנוסף לכך, קפריסין מחויבת להציע שירות איכותי ומוסדר כהלכה ומערכת ייחודית של יתרונות תחרותיים המבטיחים את החוויה הטובה ביותר עבור תושבים, משקיעים ואנשי עסקים המגיעים להשתקע במדינה המהווה בסיס אם לחברות בינלאומיות בזכות מדיניות מיסוי ידידותית לחברות ופרטיים.

בקפריסין נמצאת המרינה הגדולה ביותר באירופה אשר עתידה להבנות, מרכזי ספורט, קניונים, רחובות ובניינים חדשים לגמרי – והכל כחלק ממהלך צמיחה לאומי נרחב שיהפוך את קפריסין כבר בשנים הקרובות לגן עדן של הזדמנויות נדל”ן ותיירות.

השקעה בלרנקה בנקודת הזמן המושלמת

העיר לרנקה צפויה לעבור את ההליך שעברה לימסול ולהפוך לאזור המרכזי של קפריסין, לכן זו נקודת הזמן המושלמת להשקעה –שדה התעופה הראשי והחדש של האי נמצא בלרנקה, ממשלת קפריסין משקיעה מיליארדים בפיתוח נמל ומגה מרינה, הקניון הגדול ביותר באי הושק בקיץ 2021 והעיר לרנקה נמצאת במיקום אידיאלי ונגיש לכל מה שיש לאי להציע. כל אלו מה יביאו לעליית מחירים בדיוק כפי שקרה בלימסול – הביקוש לדירות ונופש בעיר נמצא במגמת עלייה מתמדת והמחירים נמוכים עדיין בכ- 30%.

כהנר מסכם: ״עם הון עצמי של 90,000 יורו תוכלו לקחת חלק בהשקעה באמת ייחודית ויוצאת דופן, כאשר המחיר המלא הוא החל מ- 186,000 יורו בלבד. חשוב לי להוסיף שבאפשרותכם גם לרכוש דירה גדולה יותר בסכום הגבוה מ- 300,000 יורו – ובכך גם ליהנות ממעמד של תושבות קבע בקפריסין!״.

תגיות:קפריסיןהשקעות בחו"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה