חם ברשת

"זאבים בתחפושת כבשים": הפוסט המצמרר של אביב אלוש על הפלסטינים לפני הטבח

הזמר והשחקן הזכיר מה כתב לפני שנה וחצי בעקבות קמפיין לחיים משותפים עם הפלסטינים: "כדי שנגיע למצב שנגיד יאללה, מה כבר קרה? כולה דגל. אבל הדגל הזה לא מאמין בקיומנו בארץ ישראל וקיומנו בכלל. שקט דמיוני שאנחנו חיים בו, עד שנתעורר"

(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

הזמר והשחקן אביב אלוש מביע לאחרונה את דעתו בנוגע למלחמה, אבל פוסט אחד שלו, מלפני שנה וחצי, לא יכל להשאיר אותו אדיש כשנחשף אליו בפעם השנייה. אלוש העלה סטורי ובו מסר שכתב הרבה לפני המלחמה, אז הושק קמפיין שקרא לחיים משותפים לצד הפלסטינים עם דגלי ענק של ישראל ושל פלסטין. הדגלים האלה נתלו על עזריאלי, אך אלוש לא ממש האמין במסר שהם משדרים.

"אם לא הבנתם כשהכתובת כל הזמן על הקיר אז נשים לכם את זה על הבניין", כתב והעלה סטורי נוסף בו הוסיף "בעלי המחלוקת והשנאה עדיין כאן אבל לא לעוד הרבה זמן".

"קו אדום מאוד נחצה היום בתחפושת תודעתית מהונדסת היטב שתשאיר אותנו עדיין נינוחים על הספה (כי ככה מרדימים אותנו) כדי שנגיע למצב שנגיד יאללה מה כבר קרה? כולה דגל", המשיך אלוש. "אבל הדגל הזה לא מאמין בקיומנו בארץ ישראל וקיומנו בכלל. ושלא יספרו לכם סיפורים. כי בסיפור שאנחנו נמצאים בו זה 'זאבים בתחפושות של כבשים'".
אלוש הוסיף בפוסט ההוא, שגורם לצמרמורת כשקוראים אותו אחרי הטבח בשמחת תורה: "כל מי שמניף את הדגל וזה רק מהשנים האחרונות גם חוגג ושמח בליבו כשיש פיגועים ונרצחים וכדומה וחולם על הרגע שלא נהיה פה. והאבסורד הוא שכולנו עמוק בפנים יודעים את זה אבל מעדיפים לשמור על השגרה והשקט הדמיוני שאנחנו חיים בו. ממש כמו בן אדם מעשן שיודע שזה מזיק לו והורג אותו ומסוכן לו אבל לא יכול להפסיק. ככה זה. עד שמתעוררים".

אלוש פרסם גם פוסט אחר השבוע, שבו הודה לחיילי צה"ל וכתב: "תודה על זה שאתם לא נותנים לדיבורים הרעילים שממשיכים לטפטף לנו כטיפות רעל להיכנס אליכם פנימה לדעת וללב. תודה לכל מי שכבר לא איתנו היום, ומסר את נפשו עבור עם ישראל. תודה לכל הפצועים בגוף ובנפש שהשם ישלח לכם רפואה שלמה ושמחה גדולה אמן. אנחנו אוהבים אתכם ואני לגמרי יודע ומאמין שאני מדבר בשם כל ישראל. עם ישראל חי וקיים והרבה בזכותכם. ותודה לך בורא עולם על זה שאנחנו מי שאנחנו כי זאת זכות ענקית להיות חלק מעם ישראל. יהי רצון שתשמור על כל החיילים וכוחות הבטחון ותחזיר את כל החטופים הביתה בריאים ושלמים ושתסלק את כל האויבים שלנו מבפנים ובחוץ...ושתגלה את כבוד מלכותך בעולם לעיני כל חי. תודה", סיכם.

תגיות:טבחאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה