חדשות בארץ

בית הדין הצבאי: מחבל שרצח שוטר בקריית ארבע נידון ל-27 שנות מאסר

בית המשפט הצבאי לערעורים החמיר את עונשו של המחבל, שביחד עם אביו רצח את ניצב משנה ברוך מזרחי לפני כעשר שנים סמוך לקריית ארבע. המחבל ירצה 27 שנות מאסר במקום 20 שנים שנגזרו עליו

בית הדין הצבאי (צילום: לפי סעיף 27א')בית הדין הצבאי (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

בית הדין הצבאי לערעורים החמיר היום (חמישי) את עונשו של המחבל שהיה שותף לאביו ברצח השוטר ניצב משנה ברוך מזרחי הי"ד, בסמוך לקריית ארבע, בשנת 2014. אשתו של מזרחי וילדיו נפצעו בפיגוע.

השופטים דחו את ערעורו של המחבל וקבעו כי ירצה 27 שנות מאסר, במקום 20 שנים שנגזרו עליו. כמו כן ישלם לאלמנת השוטר פיצוי בגובה 700 אלף שקלים. המחבל, עזאלדין עווד, הואשם כי סייע לאביו בהכנות ואף הסיע אותו למקום הפיגוע. אביו של המחבל שוחרר בעסקת שליט.

הדס, אלמנתו של מזרחי, אמרה לאחר הדיון: "אני מודה לפרקליטות הצבאית שנלחמה למעננו. אני מרוצה מפסק הדין, זהו העונש הראוי למחבל ולאביו. אני סבורה כי היה צריך להיגזר עליהם עונש מוות. כיוון שעונש זה לא ניתן, היה ראוי שיינתן העונש החמור ביותר ואני שמחה שכך היה".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, שייצג את משפחת מזרחי, מסר: "המחבל הנתעב השתחרר בעסקת שליט ובזמן הפיגוע היה 'שוטר פלסטיני'. בנו של המחבל סייע לו בכל הכנת הפיגוע, בתצפיות ובאימון בנשק. לאחר מאבק ארוך שנים התקבל היום פסק הדין המוסיף לו שנות מאסר ומשית עליו תשלום פיצויים נוספים לנפגעי העבירה. להחמרת פסק הדין ישנה חשיבות רבה – כל מחבל המסייע לפיגוע צריך לתת את הדין, הוא ומשפחתו".

תגיות:בית דין צבאיטרורפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה