תוכן שיווקי

בהכוונת הגר"ע פריד: מסלול מיוחד לנשים ללימוד ההלכות החשובות בבית

המעצמה התורנית שכבר הכשירה מאות פוסקי הלכה בבשורה מהפכנית: לימוד הלכה למעשה במסלול ייחודי לנשים // השיטה המהפכנית ללימוד הלכה למעשה במינימום זמן ומקסימום ידע // מכון 'לומדים כהלכה' בנשיאותו של הפוסק הגאון רבי עמרם פריד שליט"א // הדרכה ייחודית ללא עלות לקראת חג הפסח

כשרות המטבח | פיקסבייכשרות המטבח | פיקסביי
אא

בבית היהודי עולות כמעט מידי יום שאלות הלכתיות פשוטות שזקוקות למענה מיידי, החל מדיני כשרות המטבח, הלכות ברכות, דיני המועדים ועוד.

בבתים רבים כבר מרגישים היטב את מפלס הלחץ שעולה לפני חג הפסח, הנקיונות, הקרצופים, החדרים שנסגרים הרמטית בפני כל פירור של חמץ, כאשר הגורם העיקרי למתח השורר בבית הוא חוסר הידיעה הברורה בהלכה למעשה.

כשלא יודעים איך מכשירים את המטבח, איזה כלים זקוקים להגעלה, מה מותר ומה אסור, מה הלכה ומה מנהג - רף התסכול עולה והבלבול חוגג.

אם כמעט מידי יום אנו נפגשים בבית עם שאלות הלכתיות ונותרים חסרי מענה ונבוכים, בתקופת חג הפסח הדבר בולט עוד יותר, המבוכה שולטת וחוסר הידיעה בוהק.

לנקות את הלב לפסח

מכון 'לומדים כהלכה', העומד תחת נשיאותו של הפוסק הנודע, הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א, שם לעצמו למטרה ללמד הלכה למעשה לכל החפץ בכך.

לאחר שהמכון הכשיר מאות פוסקי הלכה לביתם באמצעות שיטת לימוד מהפכנית למעניקה להם את התואר הנכסף "רב פוסק לביתו" במסלול לימודים של שנה אחת בלבד, יצא המכון בבשורה של ממש לקראת חג הפסח ופותח מסלול ייחודי לנשים יראות שמים שחפצות בידיעת ההלכות הקשורות להנהגת הבית.

כאשר שולטים ביסודות ההלכה, יודעים את המעשה הנכון בכל פעם שעולה שאלה הלכתית, אפשר להתכונן לפסח בצורה רגועה ונינוחה הרבה יותר, מבלי לחשוש מדבר עבירה חלילה.

בואי לנקות את הלב לפסח.

הצטרפי כעת להדרכה ייחודית ללא עלות עם ראש המכון הרב אהרן דואר >>

אחת שיודעת

"כשאני יודעת את ההלכה", מספרת חיה ממודיעין עילית אחת מבוגרות המסלול, "אני רגועה גם מול עצמי וגם כמובן מול הילדים. כשהבת שלי שואלת אותי שאלה הלכתית אני כבר לא נבוכה ואומרת לה להתקשר לאבא, כשיש לי שאלה הלכתית אני כבר לא צריכה כל פעם להתקשר לרב. אני פשוט יודעת מה ההלכה. זאת תחושה נפלאה שאני מאחלת אותה לכל אחד".

גם על שיטת הלימוד גומרות הבוגרות את ההלל: "השיעורים קצרים ותמציתיים", מצטרפת יהודית מבני ברק לשבחים הרבים. "זה מאפשר גם לי כאמא עסוקה ללמוד את ההלכות, והשיטה היא מיוחדת בכך שהיא מסכמת את החומר הנלמד בצורה ברורה כך שאין שאלות יותר. הכל ברור".

"מעבר לכך שאני יודעת הלכה", אומרת נועה מירושלים בהתרגשות, "זה משפיע עמוקות על כל הבית. הילדים יודעים שאמא לומדת הלכה, הם מעלים דיונים הלכתיים מרתקים ונהנים לשאול שאלות. הבית ממש הופך לבית שכולו תורה".

הגיע תורך להיות 'אחת שיודעת'.

הצטרפי כעת לשיעור הדרכה ללא עלות לקראת חג הפסח>>

נשיא המכון, הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א: "ביודעי ומכירי קאמינא. אני מכיר היטב את שיטת הלימוד של 'לומדים כהלכה' ואף חלק מבוגרי הקורסים, וברוך ה' השיטה מוכיחה את עצמה. יוצאים משערי המכון יהודים יודעי הלכה למעשה באופן נפלא וברור, הם יודעים היטב את ההלכה ולא שוגים בדבר הלכה חלילה".

הגאון רבי דוד לאו שליט"א, הרב הראשי לישראל אשר מלווה את המכון ואת מסלולי הלימוד השונים: "יכול להיות יהודי של צורה העוסק בלימוד כל היום, אך אם אינו עוסק בהלכה למעשה, קרוב לוודאי שהוא יכשל באיסורים חמורים רח"ל."

"זכינו שיש בדורנו את מכון 'לומדים כהלכה' שמאפשר לכל יהודי ויהודיה, תמורת סכום פעוט יחסית, בשיעורים קצרים ובהירים ובתוך תקופה לא ארוכה, לשלוט היטב בסוגיות ההלכתיות הנצרכות בחיי היומיום".

עצרי את התסכול ואת חוסר הידיעה.

מספיק עם הלחץ לפני פסח.

הצטרפי כעת לשיעור הדרכה בשידור חי ללא עלות עם ראש המכון, הרב אהרן דואר שליט"א, וגלי כיצד גם את יכולה להיות 'אחת שיודעת' במינימום זמן ומקסימום ידע.

בהדרכה הייחודית תקבלי את הכלים והשיטה המנצחת לרכוש ידע הלכתי מקיף בהלכות היומיומיות, ולהתכונן לחג הפסח הקרוב בלי לחץ, ברוגע ובנינוחות.

להרשמה לשיעור ללא עלות לחצי כאן>>

תגיות:הלכותלומדים כהלכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה