חם ברשת

"מנותקים בשבת": יעל בר זוהר על תהליך ההתחזקות

מגישת הטלוויזיה לעוקביה: "אנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט"

בעיגול: יעל בר זוהר (צילום: פלאש 90)בעיגול: יעל בר זוהר (צילום: פלאש 90)
אא

המגישה והשחקנית יעל בר זוהר ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה, בו דיברה גם על תהליך ההתחזקות שלה ושל בעלה - גיא זוארץ.

תחילה נשאלה בר זוהר אם הם שומרים שבת, והתבקשה גם לשתף על תהליך ההתחזקות שלהם. "את תופסת אותי בתקופה קצת עם כעס ושאלות שאין עליהן תשובות", הודתה בפני אחת הגולשות, וחשפה כי היא משתדלת להתנתק מהכל בשבת. "בגדול, אני יכולה להגיד שאנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט. מנותקים מטלפונים וממסכים. לצערי, בגלל המצב הבריאותי של אבא הטלפון שלי בבית תמיד חייב להיות זמין כדי שאוכל להיות שם עבורו, כמובן, אבל מתנתקת מכל השאר ומה שלא הכרחי".

בהמשך סיפרה על בר המצווה של הבן אורי, ותיעדה אותו כשהוא עטוף בטלית. "זה מאוד מאוד מרגש אותנו", אמרה. "לפגוש את כל האנשים המדהימים שיש לנו בעם שלנו. כל הערבות ההדדית. היוזמות. זה אמיתי, מחזק אותי בימים הקשים האלה. אור בחושך".

בר זוהר שיתפה לאחרונה כי באחד מימי שישי, רגע לפני השבת, בנה יהלי פנה אליה וביקש ממנה: "אמא, קחי אותי לעילי. אני עדיין לא קולט, אולי זה יעזור לי".  בר זוהר התארגנה והשניים נסעו לבית העלמין, כדי לחלוק כבוד לקרוב משפחתה שנרצח בטבח בשמחת תורה. היא עשתה זאת למרות הגשם הכבד.

"בחוץ גשם קר ומתחיל להחשיך אבל לנו לא אכפת. מתגעגעים ורוצים את עילי. עברו 100 ימים ועדיין לא מעכלים. עדיין כואבים. ומה עם המשפחות שהילדים שלהם בעזה? אלוקים תרחם עלינו. תעשה שיחזירו להם אותם להציל עוד את מי שאפשר", היא כתבה. "על המצבה של עילי כתבנו 'אל תרחם על המתים. רחם על החיים ומעל לכל – על אלו שחיים ללא אהבה'". היא ביקשה מהשם: "רחם על המשפחות שהאהבה שלהן בעזה. רחם עליהם. עילי אתה בליבנו לנצח. בבקשה תשלח לנו מסרים שאתה בטוב למעלה".

תגיות:יעל בר זוהרשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה