חדשות בארץ

צה"ל חושף: תיעוד של יחיא סינוואר בתוך מנהרה בחאן יונס

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, חשף תיעוד של מנהיג חמאס בעזה מימיה הראשונים של המלחמה כשהוא צועד בתוך אחת ממנהרות ארגון הטרור בחאן יונס

אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, חשף הערב (שלישי) תיעוד של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, בתוך אחת ממנהרות ארגון הטרור בחאן יונס.

הסרטון, מתוך מצלמת אבטחה במנהרה, אותר על ידי לוחמי צה"ל שהגיעו אל המקום בימים האחרונים. הוא צולם ב-10 באוקטובר, שלושה ימים לאחר תחילת המלחמה. סינוואר נראה מצולם מגבו כשהוא צועד בתוך המנהרה, אחרי אשתו ושלושה מילדיו. בסרטון נראה גם אחיו, איבראהים סינוואר, עם פנס בידו, שמוביל את בני המשפחה. 

(קרדיט: דובר צה"ל)

"כך הוא נמלט עם משפחתו, מתחת לאדמה, בתוך מנהרה, לאחד ממתחמי השהייה הבטוחים אותם בנה מראש", הוסיף דובר צה"ל. "מצוד אחר סינוואר לא ייפסק עד שנלכוד אותו – חי או מת".

הגרי הדגיש כי "סרטון כזה או אחר הוא לא מה שבאמת חשוב. מה שחשוב זה המודיעין שאנחנו חושפים, שיאפשר לנו להגיע לבכירי חמאס ולחטופים, ואנחנו נחושים להגיע אליהם".

בתחילת דבריו אמר הגרי, כי בתחילת החודש עצרו כוחות צה"ל קרובי משפחה מהמעגל הראשון של בכירי חמאס, בהם סינוואר. הוא ציין, כי הנחקרים, שהועברו לידי שב"כ, מוסרים בחקירתם מידע מודיעיני רב ערך.

תגיות:צה"ליחיא סינווארדניאל הגריחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה