חם ברשת

לינור אברג'יל: "קיבלתי חיבוק ענק מהשם"

השחקנית חגגה יום הולדת, וכתבה לעוקביה: "תקופה לא פשוטה עוברת על כל עם ישראל ועליי, בתוך התפקיד שהשם נתן לי בחודשים האחרונים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקנית לינור אברג'יל ציינה ביממה האחרונה את יום הולדתה בלב כבד. אברג'יל פועלת מתחילת המלחמה בזירת ההסברה העולמית, על מנת להיות שותפה לניסיון להסביר את הצד של ישראל במלחמה. ארבעה חודשים אחרי שהחלה בפעילות הבינלאומית, היא ציינה בפני עוקביה כי היא חוגגת יום הולדת למרות הקושי.

"תקופה לא פשוטה עוברת על כל עם ישראל ועליי" שיתפה אברג'יל, "בתוך התפקיד שהשם נתן לי בחודשים האחרונים, החל בפתיחת החמ"ל למפונים ועד לזעקת הנשים והגברים בעולם, אתמול קיבלתי חיבוק ענק מהשם" כתבה ושיתפה תמונות מחגיגת יום ההולדת.

אברג'יל הסבירה למה היא צריכה לחגוג וכתבה כי "הכל מקבל משמעות מיוחדת דווקא כשקשה וחשוך. אני מודה להשם על הזכות להיות מוקפת בכל כך הרבה אהבה". לבסוף ציינה אברג'יל מה היא מבקשת ליום ההולדת. "שהחטופים יחזרו במהרה", היא סיכמה.

לפני כחודשיים עמדה אברג'יל על בימת האו"ם ועוד קודם נאמה גם בכיכר החטופים. "הפשעים שהם ביצעו הם לא פשעי מלחמה. אלה פשעים נגד האנושות כולה. נשים, ילדים ותינוקות נחטפו מהבית שלהם, מהמקום הכי בטוח שלהם. אף אחת מאיתנו היא לא האישה שהייתה. איפה ארגוני הנשים, איפה הנשים שהמנהיגות את העולם? איפה כל הנשים המובילות בתקשורת הבין-לאומית? אנחנו צריכות אתכן עכשיו, זה הזמן לפעול".

תגיות:לינור אברג'יליום הולדת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה