חדשות בארץ

בעקבות דבריו נגד נתניהו: ערוץ 13 השעה את העיתונאי גיל תמרי

עורך חדשות החוץ של ערוץ 13 התבטא נגד ראש הממשלה, וטען כי "לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים, רוצה שיהיו קדושים מעונים". מאוחר יותר הוא התנצל, והערוץ פרסם הודעת גינוי לדבריו

גיל תמרי (צילום מסך, חדשות 13)גיל תמרי (צילום מסך, חדשות 13)
אא

ערוץ 13 הוציא היום (שני) לחופשה בת כמה ימים את עורך חדשות החוץ שלו, העיתונאי גיל תמרי. זאת, לאחר שהתבטא בחריפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במהלך פאנל באחת מתוכניות הערוץ, טען תמרי כי לנתניהו "אין תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם קדושים מעונים. צריך לזכור נגד מה הוא יוצא - כנגד הסכם שהסכים ראש המוסד שלו, אדם שהוא שלח ונתן לו את הרשות להסכים לדברים האלה. נתניהו לא רוצה להחזיר בחיים את החטופים".

מאוחר יותר התנצל תמרי בשידור: "בחירת המילים שלי הייתה מאוד לא מוצלחת, אני לא באמת חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים, אני מצר על הדברים".

בליכוד הגיבו לדבריו של העיתונאי: "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

מחדשות 13 נמסר: "חדשות 13 מגנה את הדברים שאמר גיל תמרי. הוא שגה באמירתו והתנצל על כך בשידור".

ארגון בצלמו הגיש תלונה לרשות השנייה בעקבות הדברים: "אמירה זו מהווה פגיעה חמורה ביותר ברגשות הציבור והמשפחות החטופים ועם ישראל, ומהווה הפרה של כללי הרשות השנייה. הדבר כבר עורר סערה ציבורית רחבה, שתגיע לכל העולם ותעזור לחמאס שמתעקש לפלג אותנו. נודה להשעיה מיידית שלו וקנס כספי גבוה, על דברי ההבל הללו שפוגעים בעם בשעה הכי קשה".

תגיות:חדשות 13בנימין נתניהוגיל תמרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה