חם ברשת

עדן: "אם אני נותנת לך מיליון דולר ותהיה חולה – תסכים?". מה ענה עודד?

מגישת הטלוויזיה שיתפה את העוקבים שלה בשיחה שערכה עם בעלה ועל מסר חשוב שצריך ללמוד מכל הסיפור הזה

אא

המגישה עדן הראל העלתה בימים האחרונים פוסט ויראלי בו שיתפה שיחה שלה עם בעלה, עם מסר נהדר. "אם אני נותנת לך מיליון דולר, אבל למחרת אתה מת, אתה לוקח את הכסף?", שאלה עדן את בעלה. עודד ענה שלא. "מה אני אעשה יום אחד? צריך לחיות", הוא השיב. "אז זמן יותר חשוב מכסף", המשיכה הראל. "ברור", ענה עודד.

עדן המשיכה להקשות. "ואם אני נותנת לך מיליון דולר, אבל כל החיים שלך אתה הולך להיות חולה?", שאלה. עודד השיב: "לא לא, אני רוצה להיות בריא. להיות חולה זה לא". הראל ענתה: "אז בריאות יותר חשובה מכסף. אם אני נותנת לך מיליון דולר, אבל אני מתה", שאלה הראל. עודד ענה בציניות: "מזומן?" והוסיף: "נראה לך? מי צריך מיליון דולר כשאת לא חיה?".

"אוקיי, אז מה אנחנו מבינים?", סיכמה הראל. "שזמן, בריאות, מערכות יחסים, משפחה – זה הרבה יותר חשוב מכסף. אז למה אתה נותן כל כך הרבה משקל ומחשבה על הטפל במקום על העיקר?". מנשה ענה: "לא יודע", והוסיף בצחוק: "בכל זאת, מיליון דולר".

כזכור, הראל העלתה ביום רביעי פוסט בו דיברה על כך מזג האוויר השפיעה עליה לרעה, אחרי שנדבקה בוירוס. "קרסתי לתוך החולי", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם, "לפעמים, לאנשים רגישים מדי התקופה הזאת מחלישה את הגוף, תוצאה ישירה של הנפש".

הראל הסבירה מה עובר עליה בתקופה האחרונה: "ליבי עם משפחות החטופים, משפחות הנופלים והצער של עם ישראל. עוד יבואו ימים יפים. העיקר להרים עיניים לשמיים ולזכור - יש מי שמנהל כאן הכל, והכל לטובה. אנחנו חלק מסיפור עצום וגדול, עם ישראל, עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

בהמשך העלתה הראל סטורי נוסף והדגישה בפני העוקבים את הניסיונות שהיא עושה כדי להבריא. "תרופות סבתא זה החיים", הוסיפה הראל, והעניקה גם המלצות: "לסינוסים: קערה עם מים רותחים, מלח הימאליה ולנשום מהפה"

תגיות:עדן הראלעודד מנשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה