תוכן שיווקי

במחיר רצפה: הדירות באחד היעדים הנחשקים בעולם נחטפות

״אחד היעדים הנחשקים ביותר בעולם להשקעה״: דירת מעצבים מניבה ב-וילה נובה דה גאיה, פורטו, פורטוגל, לבעלי הון עצמי של 80,000 יורו בלבד – נותרו 4 דירות אחרונות!

פורטו - הדירות נחטפות | צילום: depositphotosפורטו - הדירות נחטפות | צילום: depositphotos
אא

בעיר פורטו, הנחשבת מזה מספר שנים כאחד מלהיטי הנדל״ן המבוקשים ע״י קהל המשקיעים הישראלי, נבנה בימים אלו אחד הפרויקטים המרשימים שנראו באזור. במרכז וילה נובה דה גאיה, הצופה על נהר הדורו המרהיב, נבנה כעת בניין דירות מודרני בן 4 קומות המציע תמהיל דירות מגוון וצפי לתשואה שנתית של כ- 10%. ״הפרויקט המרשים נמצא בבנייה ומיועד לאכלוס בתוך כשנתיים״, אומרים בחברת נדלניסטוגו, מקבוצת פספורטוגו, העומדת מאחורי שיווק הפרויקט בארץ, ומוסיפים: ״עם הון עצמי נמוך של החל מ- 80,000 יורו בלבד ותנאי תשלום נוחים הכוללים גם אפשרות למשכנתא של עד 75%, זו עסקה נדירה הפותחת בפני המשקיעים הישראלים את הדלת אל אירופה״.

כל הקודם הזה. לחצו כאן להשארת פרטים>>> 

המדינה השנייה הכי זולה באירופה – אך בעלת איכות חיים גבוהה

פורטוגל חברה באיחוד האירופאי ומאופיינת כמדינה בעלת יציבות פוליטית-חברתית ואחוז פשיעה נמוך במיוחד, כלכלה מתפתחת, שוק נדל”ן בעלייה מתמדת בעשור האחרון ומדיניות ממשלתית מעודדת משקיעי נדל”ן כאשר מירב תשומת הלב כעת מופנית אל פורטו.


פורטו - הדירות נחטפות • depositphotos

פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל ובחמש השנים האחרונות נבחרה ליעד התיירות המוביל באירופה. ״הסיבות העיקריות לכך שפורטו מושכת אליה עוד ועוד משקיעים, ובפרט ישראלים, הן: מחירי הנדל”ן הנמצאים במגמת עלייה מתמשכת, תשואה גבוהה משכירות ומחיה זולה עבור אלו המעוניינים לעשות רילוקיישן לפורטוגל״, אומרים בחברת נדלניסטוגו. יוקר המחיה הגבוה בישראל מאלץ לאחרונה ישראלים רבים לחשב מסלול מחדש ולחשוב על אלטרנטיבות אחרות. האקלים הנוח מזכיר את ישראל אך המחירים הנמוכים כעת בפורטוגל הם שוברי שוויון. ״ההבדל במחירים וביוקר המחייה הוא עצום, בפורטו אספרסו בבית קפה עולה חצי יורו וארוחה במסעדה יקרה יכולה להסתכם בכ- 15 יורו לאדם – ארוחה שבישראל תעלה פי 3 לפחות, וזו רק דוגמא אחת קטנה מיני רבות״, מוסיפים בנדלניסטוגו.

פרויקט Polacos – הדבר הבא בגאיה

הפרויקט המרשים הוא בניין בן 4 קומות הכולל 28 דירות קסומות, מוארות, מרווחות ומעוצבות בגדלים ומפרטים שונים – דירות פנטהאוז, 2 ו-3 חדרים. בכל דירה תמצאו מרפסת זכוכית מרשימה וחניה. הדירות יבנו מחומרי גלם ברמה גבוהה, תוך מתן דגש על הקונספט העיצובי והמודרני ויצירת חללים מרווחים ומוארים. בנוסף לכך, כל דירה מגיעה מרוהטת קומפלט ומאובזרות במוצרי חשמל איכותיים – מה שמאפשר אכלוס מהיר במיוחד. הבניין ממוקם באזור מרכזי בסמוך לשדרה הראשית והמפורסמת “אוונידה דה רפבליקה” ובמרחק של מספר דקות הליכה מגשר “דום לואיש” המתוייר במרכז וילה נובה דה גאיה – מקום נחשב ליעד תיירותי פופלרי במיוחד עם תצפית מרהיבה על הנהר והרובע ההיסטורי של העיר בו תמצאו גם מוזיאונים ומוסדות תרבות.

צפי לרווח גבוה במיוחד ועליית שווי ערך הנכס

״על פי התחזיות הצפי הוא להכנסה שנתית משכירות של כ- 28,000 יורו, ולעליית שווי הנכס בכ- 30% בתוך כ- 5 שנים״, אומרים בנדלינסטוגו ומסכמים: ״הצוות שלנו ילווה את הרוכשים לאורך כל התהליך בשקיפות ובמקצועיות, כולל רישום מסודר של הנכס ב”טאבו” המקומי עם “הערת אזהרה” – לפי הביקוש וקצב המכירות אנחנו מעריכים ש- 4 הדירות האחרונות אשר נותרו יימכרו כבר בשבועיים הקרובים – לכן כל הקודם זוכה!״.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>>

תגיות:השקעות בחו"לוויסל נדל"ן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה