תוכן שיווקי

עיר העתיד של גאורגיה פותח את שעריה למשקיעים הישראלים

״דובאי של גיאורגיה״ • עיר העתיד של גיאורגיה - Sea Resort, פותחת את שעריה למשקיעים הישראלים: דירות פאר קסומות בסמוך לאינספור פסיליטיס ואטרקציות - החל מ- 98 אלף דולר בלבד (145 אלף ₪ הון עצמי) - לזמן מוגבל!

הדובאי של גאורגיה | קרדיט: פטרה סי ריזורטהדובאי של גאורגיה | קרדיט: פטרה סי ריזורט
אא

בתקופה האחרונה, בעיקר מאז פרוץ המלחמה והמשבר עם טורקיה, הישראלים מצאו את המחליפה האולטימטיבית אשר סוחפת אחריה עשרות אלפי ישראלים, הן כמבקרים והן כמשקיעים: גיאורגיה. המדינה המתפתחת נהנית  מגל השקעות  יוצא דופן  הכולל פיתוח בתקציב עתק של כמיליארד דולר ע״י הממשלה המקומית בעיר העתיד של המדינה – פטרה, הנמצאת בסמוך לבטומי המבוקשת. הפרויקט עוצר הנשימה נחשב בעיני רבים ל״דובאי של גיאורגיה״ לנוכח ההשקעה הגדולה והפרויקטים המרשימים המתוכננים לקום. ״זו כנראה ההשקעה המשתלמת ביותר כעת, בטח כשמדובר במחיר הנמוך שצפוי לעלות ממש בקרוב, לנוכח העניין העצום שמשקיעים מכל רחבי תבל מגלים בפרויקט המרהיב ויוצא הדופן הזה״, אומרים בחברת השיווק.

פרויקט ״Petra Sea Resort״ נחשב לפרויקט החם והמבוקש ביותר בפטרה כיום ואחד המבוקשים ביותר באירופה כולה. הפרויקט נמצא על שפת הים מוקף בנווה מדבר מרהיב אל מול נופים עוצרי נשימה של הים השחור ובמרחק של רק 15 ק”מ ממרכז באטומי. הפרויקט מציע שילוב ייחודי של סגנון עכשווי ועיצוב מחושב ומדוקדק של שלושה מגדלים עוצמתיים המשקפים אווירה של אלגנטיות ויוקרה בהם צפויים להיבנות כ- 2,800 בתי מגורים. הדירות בפרויקט הן בתמהיל מגוון הכולל דירות סטודיו, דירות חדר ודירות גדולות ומרווחות הכוללות כולן מפרט בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כעת ולזמן מוגבל המשקיעים הישראלים יוכלו לרכוש דירות  נופש פרימיום במתחם המדהים הנחשב לאייקון במיקום הכי טוב בעיר – עם הון עצמי של 145000  ש״ח בלבד. הצפי הוא שרבבות תיירים יגדשו את המקום מדי שנה ויכניסו למשקיעים רווחים גבוהים במיוחד – לצד חופשות חלומיות בדירות אשר רכשו. ״קל להבין שזה לא ״עוד פרויקט״, זה אחד הפרויקטים המרשימים בעולם, שמעבר לדירות פאר עם תפריט טכני בסטנדרטים הגבוהים ביותר כולל גם אינספור פסיליטיס ואטרקציות, כמו קזינו ענק, בריכות, ברים, מועדוני לילה, חדר כושר מתקדם, מתחמי פנאי ומשחק לילדים, מסעדות גורמה, חנויות מותגים מובילות – בקיצור, מה לא״, אומרים בחברת השיווק, המשווקת את הפרויקט באופן בלעדי בישראל.  חשוב לציין שהבנייה כבר החלה והצפי המשוער  הוא כי בתוך שנתיים ניתן יהיה לקבל מפתח בבניין הראשון 

הפרויקט ינוהל ע״י אחת מחברות הניהול הגדולות בעולם – Valor Hospitality, לה ניסיון רב שנים עם פורטופוליו ענק של למעלה מ- 90 אתרי נופש ומלונות בכל רחבי העולם, לרבות ארה״ב, בריטניה, אפריקה, רוסיה והמזרח התיכון.  חברת הניהול תהיה אחראית גם על הטיפול  בהשכרת הנכס וגם על הניהול השוטף שלו. ״העובדה שחברת הניהול היא אחת מהמובילות בעולם ופועלת עם המותגים הגדולים רק מוסיפה ומוכיחה שפרויקט Petra Sea Resort הוא פרויקט שהמשקיעים הישראלים לא יכולים לפספס – זו הזדמנות שלא תחזור – ההיענות הגבוהה גורמת לכך שהדירות בפרויקט נחטפות בקצב מסחרר ואנחנו מאמינים שבימים הקרובים שיווק הפרויקט בארץ יסתיים, לכן זוהי למעשה הקריאה האחרונה למשקיעים הישראלים!״, מסכמים בחברה.

 

תגיות:גאורגיההשקעות בחו"לוויסל נדל"ןבטומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה