מעניין

השחקן ליאור רז: "לא מעניין יותר להראות צד אנושי של האויב"

השחקן שיצר סדרה ברוח הזו מודה: "אי אפשר לספר את הסיפור כמו שחשבנו לספר אותו"

בעיגול: ליאור רז (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)בעיגול: ליאור רז (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
אא

השחקן ליאור רז ערך ראיון עם העיתונאית קרן מרציאנו, ובו התייחס לעובדה שבמהלך הסדרה אותה יצר ("פאודה") נראה לעתים הצד האנושי של האיוב. רז התייחס לפרקים הבאים שישודרו במסגרת העונה הבאה שהוא כותב, ואמר: "אי אפשר לספר את הסיפור כמו שחשבנו לספר אותו. אנחנו מנסים לראות את הצד השני בחיים שלו. בעונה הבאה לא יעניין אותנו להראות את האנושיות של הצד השני, העונה הבאה תהיה יותר מליטנטית, קשוחה יותר".

רז הוסיף כי "אנחנו קצת שוכחים כמה אנשים דאגו אחד לשני בהתחלה, כמה התנדבות הייתה. המדינה לא תפקדה, אזרחים עוזרים לאזרחים. גם עכשיו המדינה לא מתפקדת, מדינת ישראל חייבת להתעשת ולתמוך בכל האזרחים".

רז יצא לאחרונה בהכרזה לגבי החייל הפצוע עידן עמדי, ששיחק לצדו. "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להילחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת 'פאודה' מוסרת למשפחות ההרוגים תנחומים ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה".

רז החליט לאחרונה להתגייס לטובת מתגייס משפחות המילואימניקים, והנחה ערב התרמה ומכירה פומבית למענן. זה קרה ביום שלישי השבוע בנווה צדק. ההכנסות מאותו ערב נתרמו לנשות וילדי המילואימניקים, וכדי לשקם ולחזק את משפחות הלוחמים.

רז, בוגר דובדבן, נסע לעוטף במהלך ה-7 לאוקטובר כדי לסייע למשפחות. הוא הגיע לשם יחד עם שותפו ליצירת הסדרה, העיתונאי אבי יששכרוף, ועם חבר הכנסת לשעבר יוחנן פלסנר, בוגר סיירת מטכ"ל. רז ופלסנר היו חמושים. הם יצאו לשטח לתור אחר המחבלים, אך כשהגיעו לא פגשו אותם. הם חוו אזעקות צבע אדום וניסו לסייע תחת מטח הרקטות שהגיע באותה שעה מרצועת עזה.

תגיות:חרבות ברזלחם ברת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה