חם ברשת

אביבית בר זוהר: "מי שיעשר כספים יראה ישועות, תנו לתלמידי חכמים"

אושיית הרשת שיתפה את מאות אלפי עוקביה בסוד לשפע כלכלי. "הקדוש ברוך הוא שותף פעיל שלכם, הוא ייתן לכם שפע משמיים. בואו נתחיל לתת מעשר ליתום ולאלמנה", כתבה

אא

אושיית הרשת אביבית בר זוהר בחרה לשתף את מאות אלפי עוקביה בנושא אותו הגדירה כחשוב מאוד: מתן מעשר. "אתם תמיד שואלים אותי מאיפה יש לי את כל השפע הזה, איך הוא מגיע", פתחה את הסרטון ששיתפה ברחבי הרשת. היא הסבירה מה עומד מאחורי ההצלחה שלה ואת עקרונות המצווה.

"אני הולכת לחשוף בפניכם את הסוד שלי, את הנוסחה, והיא מאוד פשוטה", אמרה. "היא כתובה בתורה - מצוות המעשר", המשיכה והסבירה אביבית על הנוהג היהודי המחייב להפריש עשירית מהרווחים הכספיים לצדקה.

"אלוקים שבשמיים נתן לנו תרי"ג מצוות ותרי"ג בגימטרייה זה 613 מצוות. זו המצווה היחידה בתרי"ג מצוות שאלוקים אומר 'תנסו אותי בה'", המשיכה והסבירה. "מי אנחנו? אנחנו כלום. אנחנו בני אדם. עפר ואפר. אלוקים אומר 'אתם תנסו אותי תראו מה תקבלו' וזו מצוות המעשר".

בר זוהר הסבירה מה ההבדל בין צדקה למעשר ופירטה מהיכן מגיעה המצווה החשובה. "הקדוש ברוך הוא שותף פעיל שלכם", הסבירה לעוקבים. "הוא ייתן לכם שפע משמיים אבל עשרה אחוז מזה הם שלו. אם תיקח עשרה אחוז מבורא עולם, אתה גנב ואת גנבת. שתדעו שאם אתם לא נותנים לו עשרה אחוז, אתם תקבלו את זה בקנסות, בדו"חות ובבתי משפט ולא תבינו למה. מה הבעיה פשוט לתת? גם ככה בורא עולם יכול לא לתת לכם".

בהמשך בר זוהר ביקשה מהעוקבים שלה לקחת מחשבון. "אמת בגימטרייה זה 441, זה מסתכם בתשע. שימו לב למה שאני עומדת להגיד לכם: כל מספר בעולם וביקום שתיקחו ותורידו ממנו מעשר שזה מה שבורא עולם ביקש יהיה שווה לתשע", אמרה והדגימה את החישוב. "המעשר הוא אמת. אם תתחילו לתת מעשר, אני מבטיחה לכם שפע בלתי נדלה משמיים. אני אביבית הקטנה קטונתי. בורא עולם מבטיח. תנסו אותי, אז בואו נתחיל לתת מעשר לגר, ליתום, לאלמנה וכמובן לתלמידי חכמים שמחזיקים את העולם הזה ואני מבטיחה לכם שתראו ישועות משמיים. זו המצווה הכי חשובה בעולם", סיכמה.

תגיות:מעשרותרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה