חדשות יהדות

ברוך דיין האמת: כוכב הילדים "רבי אלתר" הלך לעולמו

בגיל 76 הלך לעולמו רבי אלתר יכנס המוכר בכינויו "רבי אלתר" ובעשרות האלבומים שהוציא לילדים, ובהם שירים בלתי נשכחים

רבי אלתר ז"לרבי אלתר ז"ל
אא

עם צאת השבת הגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של רבי אלתר יכנס, הרי הוא "רבי אלתר", כוכב הזמר של הילדים החרדים, שהלך בעולמו בליל שבת קודש, בגיל 76.

רבי אלתר הוציא תחת ידיו תקליטים רבים ובהם שירים שהפכו לחלק מעולם הילדות של הילדים החרדים. בין היתר מוכרים השירים "בחודש אלול תוקעים בשופר", "שמחה סביבון", "משיב הרוח ומוריד הגשם", ועוד ועוד. בסך הכל הוציא רבי אלתר עשרות אלבומים בעברית, תשעה אלבומים באנגלית ועוד שני סרטים לצפייה. 

רבי אלתר שיתף בתקליטיו גם ילדים רבים, שאותם הכיר דרך עבודתו כמלמד בתלמוד תורה. הוא הקים מקהלות ילדים שהשתתפו בשירים הרבים שמושרים בגנים ובמוסדות כבר עשרות שנים. בשנים האחרונות עבר רבי אלתר להתגורר במיאמי ועסק בפעולות קירוב באקדמיה היהודית המקומית.

בשנה האחרונה הוא חלה ואושפז בבית החולים הדסה עין כרם. רבים התפללו לרפואתו, ובשלב מסוים הופצה שמועה בלתי נכונה על פטירתו, שהוכחשה מיד לאחר מכן על ידי בני משפחתו, שדווקא דיווחו על שיפור במצבו. רבי אלתר אכן שוחרר באותם ימים ומצבו הוטב, אך בהמשך הידרדר שוב. בשבת האחרונה, כאמור, הלך לעולמו, כשהוא מותיר אחריו את שיריו הרבים ודורי-דורות של ילדים שגדלו עליהם. יהי זכרו ברוך.

תגיות:ברוך דיין האמתרבי אלתר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה