חדשות עולם הילדים

היום, י"ט בשבט: הגרלה מספר 5 למנויי עולם הילדים על שובר של ₪300 לקניית משחקים ומנוי שנתי למגזין "נפלאות עולם"

היום בבוקר תתקיים הגרלה בה ישתתפו מנויי עולם הילדים, חדשים וותיקים. הצטרפו לעולם הילדים ב-₪15 בלבד לחודש הראשון, ואולי תזכו

אא

כשאתי שמעה כי זכתה בהגרלה היא לא האמינה. "בעלי העיר על כך שהילדים שלנו צופים בסרט לא תורני, והציע לעשות מנוי לעולם הילדים. השעה הייתה כבר מאוחרת, ואמרתי לו 'עכשיו כבר מאוחר, נחכה למחר, ונרשם לעולם הילדים', אבל משהו דחף אותנו לא לחכות. בבוקר שלאחר מכן קיבלתי טלפון מנציגה בעולם הילדים שבישרה לי כי זכינו בפרס משפחתי".

כמו בכל שבוע, גם מחר בבוקר תתקיימנה הגרלות בין מנויי עולם הילדים על שובר של ₪300 בחנות הצעצועים "שראגיס טויס", ועל מנוי שנתי למגזין "נפלאות עולם" - מגזין הטבע מבית נשיונל ג'יאוגרפיק המיועד לילדים מהמגזר התורני, בפיקוח רבנים ואנשי חינוך.

מנויי עולם הילדים נהנים מתוכן איכותי ומגוון במיוחד, באווירה תורנית ומוגנת, עם מאות משחקים דיגיטליים, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים מיוחדים במגוון תחומי עניין, אלפי סרטים וסדרות מרתקות לכל גיל וילד, הדרכות יצירה, בדיחות, וגם השתתפות אוטומטית בהגרלות עולם הילדים שמתקיימות בכל שבוע.

"אנחנו נהנים מאוד מהתכנים שלכם, אני יכולה לשים את הילדים שלי מול המחשב ולהיות רגועה!", אומרת ר', שמשפחתה זכתה באחת ההגרלות. רוצים גם אתם להשתתף בהגרלות וליהנות מאלפי תכנים מרתקים? 

הצטרפו עכשיו לחודש הראשון ב-15 ש"ח בלבד והשתתפו בהגרלות! מכאן מצטרפים ונהנים >>
 

היכנסו לאתר "שראגיס טויס" והתחילו לחלום! >>

תגיות:הגרלהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה