חם ברשת

חברו של עידן עמדי: "אני לא מבין מאיפה הוא מביא את הכוח הזה"

דורון בן דוד, ששיחק לצידו של עמדי בסדרה מצליחה, אמר: "זו נבואה שהגשימה את עצמה, זה מטורף. עידן הוא מלח הארץ, גיבור ישראל, אדם חזק ואמיץ, עם כוח רצון. משהו שלא ראיתי בחיים שלי"

(צילום: Yaakov Lederman / Flash90)(צילום: Yaakov Lederman / Flash90)
אא

דורון בן דוד, אחריו מחבריו של עידן עמדי שאף שיחק לצדו בסדרות מוכרות, משחזר את הרגע בו נוגע לו על פציעתו של הלוחם. בראיון למגזין מאקו, סיפר בן דוד שהוא זכה לטלפון מרותם שמיר, במאי בסדרה, שסיפר לו על כך. "דיברנו יום לפני זה, ואנחנו לא מדברים בדרך כלל כל יום, אז כבר הרמתי את הטלפון בחשדנות. שקט מהצד השני, ואז הוא אומר לי, 'עידן נפצע קשה'", סיפר.

בן דוד לא עיכל את הבשורה מהר כל כך. תחילה הוא חשב שמדובר בפציעה קלה, אולם מאוחר יותר הוא הבין שהיא מסובכת יותר. הוא נרגע רק לאחר שהבין שעמדי יצא מכלל סכנה והוא איננו בסכנת חיים עוד.

"עידן הוא מלח הארץ, גיבור ישראל, אדם חזק ואמיץ, עם כוח רצון. משהו שלא ראיתי בחיים שלי", אמר בן דוד. הוא סיפר על "פלאשבק" שקיבל בעקבות תפקידו בסדרה, אז הוא ועמדי נפצעו יחד. "זה החזיר אותי לרגע הזה", סיפר השחקן, "אני לא יודע מה אני מרגיש כלפי זה, זה עושה לי לא טוב בגוף. כאילו זו נבואה שהגשימה את עצמה, זה מטורף".

במהלך המלחמה, מסתבר, חברים מהסט ניסו לשכנע את עמדי לחזור הביתה, אבל הוא סירב והודיע להם שהוא ממשיך להילחם בעזה. "אמרנו לו: 'חביבי, די, מספיק, תחזור הביתה. היית, ראינו, פוצצת, יפה. יאללה בוא, אבל הוא לא הסכים".

בן דוד הגיע לבקר את עמדי בבית החולים ואמר: "אני מדבר איתו ולא מבין מאיפה הוא מביא את הכוח הזה. מי אני בכלל שבא לחזק אותו? יש פה את הענק הירוק".

גם הזמרת יובל דיין ביקרה את עמדי בבית החולים, לאחר שהתעורר והחל לתקשר עם משפחתו. "אני יודעת שתצא מזה במהרה כי אתה עידן ואתה תמיד מנצח כל דבר", כתבה בפוסט שפרסמה. "מאז ועד היום כל מה שאתה עושה זה להוסיף טוב בעולם - להגן על המדינה, להילחם להשבת הבנים, לכתוב לנו פסקול חיים. ביקרתי אותך היום. אתה אריה אמיתי. כל עם ישראל מתפלל בשבילך, וחשבתי על איזה מטורף זה שגם כשאתה פצוע אתה יודע איך לאחד את העם. מחכה לחזור לשיחות איתך על הספה באולפן שלך. אני מתפללת ופשוט יודעת שתצא מזה במהרה כי אתה עידן ואתה תמיד מנצח כל דבר".

תגיות:עידן עמדידורון בן דוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה