חם ברשת

עידן רייכל נגד אחמד טיבי: "בישראל לא בחרו בארגון טרור שרוצח תינוקות"

ח"כ טיבי תקף את הזמר בעקבות פוסט שפרסם, שבו יצא בקריאה נגד תושבי עזה שלדבריו משתפים פעולה עם חמאס. טיבי השיב לו, והזמר לא נשאר חייב: "עזה היא מדינת טרור, אתה לא פועל נגד חטיפת אזרחים חפים מפשע"

(צילום: Chen Schimmel / Flash90)(צילום: Chen Schimmel / Flash90)
אא

המוזיקאי עידן רייכל יצא בסוף השבוע נגד חלק מתושבי רצועת עזה, בטענה שהם אינם מתנערים מארגון חמאס. בעקבות כך, ח"כ אחמד טיבי הגיב על דבריו – מה שגרם לסערה ברשת.

טיבי פרסם תגובה לפוסט שפרסם רייכל, בו כתב כי "הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס. הם יכלו להיות אמיצים - להיכנס עוד הלילה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס. להילחם בהם. גם במחירים כבדים לאלפים מהם - ולהחזיר לנו את כל החטופים. להעיף את ארגון הטרור חמאס ולהתחיל לשקם את חייהם. הם לא עושים את זה - ולכן יש להתייחס אל רובם ככן מעורבים".

טיבי כתב: "אם עידן רייכל לא מתנפל על חבורת המתנחבלים גוזלי הקרקעות ומפנה אותם, ואם לא פורץ לבתי הכלא כדי לשחרר אלפי עצורים ללא משפט, ואם לא עוצר תקציבים להתנחלויות ואם לא מתנפל על ביתו של נתניהו בקיסריה ומאלץ אותו ליזום עסקה להחזרת החטופים אז הוא נחשב להזוי, צבוע ואמן המעודד פשע מלחמה - שרק בגלל תזמון דבריו לא נכללו בתביעה של דרום אפריקה. מקנא באייל גולן ההוא? המלחמה הנוראית הזו העבירה אנשים על דעתם".

לאחר המתקפה של טיבי, רייכל החליט לא לשתוק. "אתה צודק, ח"כ טיבי, רק שבישראל יש משטר דמוקרטי, והרוב לא בחר בארגון טרור המטיף לרצח תינוקות", כתב. "עזה כיום היא למעשה מדינת טרור. בישראל יש את האומץ לאנשים להפגין ולפעול נגד רפורמה, נגד התנתקות, נגד התנחלויות, בעד התיישבות, שמאל, ימין. להפגין בעד ונגד - וגם לפעול. בישראל יושבים בכנסת צדדים שונים, בן גביר ואחמד טיבי, ופועלים בכנסת. אף אחד בישראל לא פוחד להפגין ולפעול. אין ואף לא פעולת מחאה פלסטינית אחת נגד חטיפתם של אזרחים חפים מפשע".

רייכל כתב לאחרונה כי יש להשוות את הנקמה בחמאס לאופן שבו רצחו יהודים רבים. "צריך נקמה. כשמחסלים מהאוויר נאצי מהחמאס הוא לא יודע שזה קורה", כתב. "הייתי רוצה שידע דקה לפני, לפני שאנחנו מחסלים אותו. כמו ש-1,500 מיקירינו ידעו שזה עומד לקרות דקה לפני".

תגיות:חמאסעידן רייכלאחמד טיבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה