חדשות עולם הילדים

היום: הגרלה מס' 4 למנויי עולם הילדים: ₪300 לקניית משחקים ומנוי שנתי למגזין "נפלאות עולם"

היום בבוקר תתקיים הגרלה בה ישתתפו מנויי עולם הילדים, חדשים וותיקים. הצטרפו לעולם הילדים ב-₪15 בלבד לחודש הראשון, ואולי תזכו

אא

"יש לנו שלושה ילדים קטנים מגיל 6 עד 13 שנהנים מאוד מהתכנים באתר, ואנו מברכים על המענה שניתן לציבור שלנו עם התכנים המסוננים", מספרת ל', שמשפחתה זכתה בהגרלה בשבוע שעבר בשובר קניה מתנת "שראגיס טויס". "אני כבר לא צריכה לדאוג ולבדוק כל הזמן במה הילדים צופים. מאז שיש לנו את עולם הילדים, אני סמוכה ובטוחה שהם צופים בתכנים נקיים".

כמו בכל שבוע, גם מחר בבוקר תתקיימנה הגרלות בין מנויי עולם הילדים על שובר של ₪300 בחנות הצעצועים "שראגיס טויס", ועל מנוי שנתי למגזין "נפלאות עולם" - מגזין הטבע מבית נשיונל ג'יאוגרפיק המיועד לילדים מהמגזר התורני, בפיקוח רבנים ואנשי חינוך.

מנויי עולם הילדים נהנים מתוכן איכותי ומגוון במיוחד, באווירה תורנית ומוגנת, עם מאות משחקים דיגיטליים, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים מיוחדים במגוון תחומי עניין, אלפי סרטים וסדרות מרתקות לכל גיל וילד, הדרכות יצירה, בדיחות ועוד… וגם השתתפות אוטומטית בהגרלות עולם הילדים שמתקיימות בכל יום שבוע.

"אני לא מכירה אתר אחר לילדים שמחדיר תכנים ערכיים כמו עולם הילדים", אומרת ת', שמשפחתה זכתה במנוי שנתי למגזין "נפלאות עולם". רוצים גם אתם להשתתף בהגרלות וליהנות מאלפי תכנים מרתקים? 

 

הצטרפו עכשיו לחודש הראשון ב-15 ש"ח בלבד והשתתפו בהגרלות! מכאן מצטרפים ונהנים >>
 

היכנסו לאתר "שראגיס טויס" והתחילו לחלום>>>

תגיות:הגרלותעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה