חדשות בארץ

"עשיתי מצווה": החזיר 120 אלף ש"ח שמצא בשקית תרופות

כבוד: שוטר ממשטרת חיפה החזיר 120 אלף ש"ח שמצא בשקית קופת חולים באוטובוס

בעיגול: השוטר יגאל שרמן על רקע הכסף שמצא (צילום: דוברות המשטרה)בעיגול: השוטר יגאל שרמן על רקע הכסף שמצא (צילום: דוברות המשטרה)
אא

זה היה עוד בוקר שגרתי. 

רב-נגד יגאל שרמן נכח על אוטובוס קו 17 של אגד מנווה שאנן למקום עבודתו במשטרת מחוז חוף חיפה, כשלפתע צדה עינו שקית ניילון של קופת חולים. "חשבתי שהשקית מכילה זבל, אבל אז נגעתי והרגשתי משהו קשיח", סיפר. 

את השקית מצא שרמן בחריף שבין המושב לדופן האוטובוס, וכשהציץ פנימה אל תוכה - לא האמין למראה עיניו: "בתוך השקית סודרו בקפידה שלוש חבילות שטרות של 10 אלף יורו בכל אחת מהן. "הסתכלתי סביב ולא ראיתי שמישהו מחפש משהו, למרות שהיו נוסעים באוטובוס. ניגשתי לנהג ושאלתי הם מישהו דיווח לו על אבדה, והנהג שאל 'מה קרה'. אמרתי לו שאם מישהו ידווח על סכום כסף גדול שאבד לו, זה נמצא אצלי ואמסור את הכסף למשטרת חיפה".

הנהג דיווח על כך למחלקת האבדות, וכמה דקות לאחר מכן הגיע הטלפון המיוחל. בעל השקית, תושב חיפה שביקש להישאר בעילום שם, הגיע לקחת את הכסף וביקש להעניק לשרמן מתנה, אך הוא סירב בתוקף. "אסור לי לקחת מתנות", אמר לו. 

"הוא אמר שיזמין אותי לארוחה, אבל גם לזה סירבתי בנימוס. הוא אמר 'לפחות אתן לך חיבוק ונשיקה', עניתי לו: 'אני את שלי עשיתי, עשיתי מצווה'".

בתגובה אמר בעל האבידה כי הוא מודה לשוטר על היושרה שלו, ועל כך שהשיב את האבדה. "הכסף שם לא היה שלי אלא של חברה שבה אני שותף. כשהבנתי שהכסף אבד לי באוטובוס, נלחצתי. פניתי לאגד ואז למשטרה. אני מודה ומעריך את השוטר שמצא את האבדה והשיב אותה אליי. טוב לדעת שיש אנשים טובים בימים הלא פשוטים האלה שאנחנו עוברים".

תגיות:תרופותהשבת אבידהמרגששקית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה