חדשות בארץ

אם ובנה נהרגו מפגיעת נ"ט בבית במושב כפר יובל

מותו של ברק איילון, חבר כיתת הכוננות במושב כפר יובל שבאצבע הגליל, נקבע בזירה. אמו מירה, שנפצעה באורח אנוש, נפטרה מפצעיה בבית החולים זיו

  • ד' שבט התשפ"ד
(צילום: David Cohen/Flash90)(צילום: David Cohen/Flash90)
אא

ברק איילון (45), חבר כיתת הכוננות בכפר יובל שבאצבע הגליל, ואמו מירה נהרגו היום (ראשון) מפגיעה ישירה של טיל נ"ט בבית ביישוב. הי"ד. דובר צה"ל עדכן הערב כי אילון הוכר כחלל צה"ל, בשל היותו לוחם הגנת היישוב כפר יובל.

חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, טיפלו באיילון בזירה ונאלצו לקבוע את מותו. אמו (76) נפצעה באורח אנוש ופונתה במסוק לבית החולים זיו בצפת, שם נקבע מותה. מצבו של גבר בן 74, שפונה באמבולנס לבית החולים, מוגדר קל. 

ממושב כפר יובל נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על נפילתו של החבר ברק איילון ז"ל, חבר כיתת הכוננות שנפל כשהגן על היישוב. אנו, חברי כיתת הכוננות והנהלת היישוב והמועצה, מרכינים ראש בנפילתו. על מועד הלוויה תצא הודעה נפרדת".

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, עמית יפרח: "אבל כבד נפל על מושב כפר יובל ועל תנועת המושבים. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצער המשפחה ובצער מושב כפר יובל על נפילתם של מירה איילון ובנה ברק שנהרגו מטיל נ"ט. מדובר במשפחת חקלאים אשר נשארו במושב לעבד את אדמות המטעים שלהם ולעבוד בלול. החקלאים בצפון הארץ מסכנים את חייהם בכל רגע נתון בהיותם מעבדים את אדמות המדינה, מספקים תוצרת מזון טריה ושומרים על גבולות המדינה והביטחון הלאומי. יהי זכרם ברוך".

ארגון חיזבאללה קיבל עליו את האחריות לירי הנ"ט. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בתגובה שתי תשתיות טרור, מפקדה מבצעית ומטרה צבאית אחת של ארגון הטרור בשטח לבנון.

תקיפות צה"ל בלבנון (צילום: דובר צה"ל)

במהלך היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לעבר שטח ישראל, במרחב היישובים משגב עם וגורן, שנפלו בשטחים פתוחים. בנוסף זוהו שיגורי נ"ט לעבר מרחב זרעית ושומרה.

מוקדם יותר הותר לפרסום, כי כוח צה"ל שביצע פטרול במרחב הר דב נתקל בחוליית מחבלים שחצו משטח לבנון לעבר שטח ישראל. דובר צה"ל מסר כי "הכוח חתר למגע, ובמהלך חילופי האש חיסל ארבעה מחבלים. במהלך הקרב, צה"ל ביצע ירי ארטילרי ומרגמות למרחב". חמישה לוחמים נפצעו בהיתקלות, ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. מצבם של שלושה מוגדר קל, ושניים נוספים נפצעו באורח קל-בינוני.

תגיות:לבנוןחיזבאללהצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה