חדשות בארץ

מפקד אזור דרום לבנון מטעם חיזבאללה חוסל על ידי צה"ל

עלי ברג'י פיקד על יחידות הכטב"ם של ארגון הטרור, והיה אחראי לשיגור כלי הטיס שפגע היום במפקדת פיקוד הצפון. שלושה פעילי נוספים חוסלו בתקיפה אחרת

תקיפה בלבנון (צילום: David Cohen/Flash90)תקיפה בלבנון (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

מפקד אזור דרום לבנון ביחידה האווירית של חיזבאללה, עלי ברג'י, חוסל היום (שלישי) בתקיפה מן האוויר. בנוסף, לפנות ערב תקף צה"ל בדרום לבנון ופגע בשלושה פעילי חיזבאללה שעסקו בהכנות לשיגור רקטות לעבר שטח ישראל. ארגון הטרור עדכן בתקשורת הלבנונית, כי 157 מפעיליו נהרגו מאז החל העימות עם ישראל.  

איסמעיל הוגדר כאיש שהוביל עשרות פעולות באמצעות כטב"מי נפץ, ובהם שיגור הכטב"מים היום לעבר מפקדת פיקוד צפון. על פי גורמים ביטחוניים, הוא שפיתח למעשה את מתווה המזל"טים המתאבדים. איסמעיל חוסל בתקיפה בח'רבת סלם, זמן קצר לפני תחילת הלווייתו של וויסאם א-טוויל, מפקד כוח רדואן שחוסל אתמול.

בתקיפה נוספת, לפנות ערב, חוסלו שלושה מחבלי חיזבאללה בסמוך לכפר הלבנוני ע'נדוריה. בעקבות שני החיסולים שיגר ארגון הטרור רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובים בצפון, וכן כלי טיס ממולכד לאזור רמת דלתון ויישובי הסביבה. לא דווח על נפגעים. הכטב"ם יורט, ועל פי ההערכות הוא מכוון לפגוע שוב בצפת. צה"ל תקף את מקורות הירי.

סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הערב לתקשורת הלבנונית: "אנחנו לא רוצים בהרחבת המלחמה אבל אם ישראל תעשה זאת, התגובה והעימות יהיו בלתי נמנעים".

הבוקר דווח בתקשורת הסורית על שני חיסולים בשטח המדינה. הראשון של רס"ן שרף עימאד חסן סלמאן, איש חטיבת 112, דיוויזיית השריון 5. לפני חודשים הוציאה ישראל כרוזים ובהם איומים על קציני חטיבה 112 בצבא סוריה, עקב מעורבותם בירי לעבר שטח ישראל וסיוע לחיזבאללה ולאיראן. על פי הדיווח, המחוסל השני הוא חסאן אסגרי, בכיר במשמרות המהפכה, שחוסל בתקיפה האחרונה המיוחסת לישראל באזור דמשק.

תגיות:חיזבאללהחיסול ממוקדחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה