חם ברשת

אחיו של החטוף לציבור הדתי אליו הוא משתייך: "אני תינוק שנשבה"

איתי דקל חן, אחיו של החטוף שגיא דקל חן ששבוי בעזה - קורא לציבור הדתי אליו הוא משתייך, להגיע לכיכר החטופים כדי להביע סולידריות, אהבה ואמפתיה כלפי משפחות החטופים

בעיגול: שגיא דקל חן ששבוי בעזה בעיגול: שגיא דקל חן ששבוי בעזה
אא

איתי דקל חן, שאחיו ואמו נחטפו לעזה, בפוסט מטלטל ומחזק: "אני תינוק 'שנשבה'. לא נולדתי דתי, נולדתי בקיבוץ חילוני. לא גדלתי לתורה - בחרתי בה. בה ובכם - העולם הדתי שמסביבה. בשמחת תורה, עשיתי הקפות בבית הכנסת בזמן שבני הקיבוץ שלי נטבחו. שתיתי לחיים ולמדתי דף יומי, בזמן שאמי ואחי נחטפו לעזה. 

"אנחנו במציאות בלתי אפשרית - כאב משפחתי עצום לצד דאגה לאומית בלתי מתפשרת. כמיהה נוראית לראות את יקירינו בבית, לצד דרישה פשוטה לנצחון מוחץ במלחמה.  חבריי ושכניי נלחמים בגבורה, ולי נולדה אחיינית מתוקה שטרם פגשה את אביה, שגיא, שהגן בגופו על אימה, ומי יודע מתי יזכה לראותה.
"זה מורכב, ומבלבל, אבל אלו חיינו עכשיו. ודווקא בתוך המורכבות האין סופית הזו, אני קורא לכם - לציבור שלי.  גם אם מי שמוביל את מטה החטופים לא בדיוק מדבר בשפתינו.  אז מה??? להגיד ׳אחדות׳ זה קל. עכשיו הזמן להראות אותה, לשיר אותה ולהתפלל אותה.
ברביעי הקרוב, ערב ראש חודש שבט, נשיל מעלינו לרגע את דעותינו וכעסנו. נשאיר בבית את הפוליטיקה, את התפקידים, הסטראוטיפים והזהויות, ונתאחד בתפילה ובשירה בכיכר החטופים. כן, דווקא בכיכר החטופים (עצוב, אבל זה כבר אפילו בוויז...). הרב שמואל אליהו יהיה שם, וגם עידן רייכל, ואהרן רזאל, והרב איתמר אלדר.

"אל תחשבו ׳מה יגידו׳. אל תחששו ׳מה ייכתב עליכם מחר׳. אין שום דרישה להפסקת הלחימה, ואין שום עסקה על השולחן (בקושי יש שולחן...).

"בואו בשבילי. בשביל משפחות החטופים,
בואו בשביל הנופלים והפצועים, היתומים והאלמנות.
בואו בשביל החיילים שנלחמים עלינו, ומבקשים מכולנו להיות ראויים לגבורתם.
בואו ביחד להכיר, לחזק, ולחבק ולזעוק. בואו ביחד לנצח,
בואו להפגין אהבה", הוא מסכם.

תגיות:אחמסרחטוףמטלטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה