חדשות בעולם

אחרי האנטישמיות: נשיא הרווארד החדש - מניח בכל יום תפילין

אחרי התפטרותה של נשיאת הרווארד - הנשיא החדש שנבחר הוא אלן גרבר, ששימש עד כה כרקטור במוסד האקדמי. גרבר, רופא וכלכלן יהודי, נמצא בקשר קרוב עם הרב של הרווארד, ומניח תפילין בכל יום

אא

אחרי גל האנטישמיות והפיטורין של נשיאת אוניברסיטת הרווארד היוקרתית - מועצת המנהלים של האוניברסיטה העמידה בראש רופא יהודי בשם אלן גרבר.כזכור, נשיאת הרווארד הקודמת קלודין גיי - התפטרה בעקבות שלל אירועים אנטישמיים שנתנה להם יד בתוך כתלי האוניברסיטה. 

גרבר, שכיהן עד כה כרקטור מוערך באוניברסיטה, מניח תפילין בכל בוקר, וקשור בעבותות של אהבה לאוטוריטה הרוחנית בהרווארד (יש דבר כזה והוא נקרא 'חב"ד הרווארד') חסיד החב"ד הרב הירשי זרחי (באנגלית: hirschy zarchi).

גרבר, כלכלן ורופא, מכיר בצורה טובה מאוד את ה'חומר האנושי' באוניברסיטה, ונחשב לדמות אהודה. תפקידו של גרבר הוא להחזיר את הפלורליזם להרווארד, תפקיד מאתגר וקשה במיוחד נוכח כמות הסטודנטים הפרו-פלשתינים שלומדים במוסד האקדמי. דובר מועצת המנהלים אמר כי הוא גאה למנות מישהו עם שיקול דעת נוקב כזה של אלן. "אנחנו ברי מזל שיש לנו מישהו עם ניסיון ועומק כמו של אלן, עם ידע וסגנון כשלו. אנחנו שמים בראש סדר העדיפויות את הובלת האוניברסיטה, למקום שבו הייתה לפני כן", נכתב בהודעה רשמית שיצאה מטעמה.

תגיות:תפיליןאנטישמיותהרווארד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה