חם ברשת

חגי לובר: "תשלחו מתנות קטנות ליהונתן, שם למעלה. הוא ירקוד ואנחנו נתנחם"

אביו של יהונתן לובר הי"ד, לוחם צה"ל שנפל בקרבות ברצועה, ביקש מעם ישראל לשלוח לבנו "מתנות קטנות" של מעשים טובים ופנה גם בקריאה מיוחדת לכלי התקשורת: "חבקו אותנו, אנחנו מחבקים אתכם. ביחד ננצח"

יהונתן לובר הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)יהונתן לובר הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

יהונתן לובר הי"ד, שנפל בקרבות ברצועת עזה, היה אמור לחגוג היום (חמישי) יום הולדת 25. אביו, חגי לובר, פרסם פוסט מרגש בו ביקש מעם ישראל להקדיש לשלוח לבנו "מתנות קטנות".

"היום יום חמישי כ"ג טבת", כתב האב השכול. "מזל טוב לך, בני יהונתן. יום הולדת 25... אבל בלעדיך. אם היית חי ונושם, היינו הופכים את העולם לשלוח לך מתנות לעזה. עכשיו, ששום עוגה וחגיגה לא נוגעים לך, נבקש בשבילך מעם ישראל מתנות ראויות לנשמה כמוך: יום של טוב ואהבה בלי שנאה והכפשות".

"תוכלו לקנות מתנה קטנה לבן\בת הזוג או להורים. תוכלו לכתוב פוסט מפרגן על אנשים שאתם לא סובלים. תוכלו להתאפק ולא לפרסם פוסט ארסי ולוחמני. לא לקשקש לשון הרע ורכילות על אנשים. או סתם לחייך ברחוב ולהדביק אחרים".

"מתנות קטנות תשלחו ליהונתן שם למעלה, הוא ירקוד ואנחנו נתנחם. יום הולדת שמח. תאחלו לנו משהו יפה".

בהמשך פנה לובר לאמצעי התקשורת השונים: "תקשורת יקרה וחבוטה שלנו, כולל אושיות רשת וטוקבקיסטים מובילים. ראשית, אני רוצה להגיד תודה לכם שעובדים סביב השעון להביא לנו מידע ופרשנות למאורעות המלחמה הזו. צפינו והקשבנו לכם בימים של חרדה, ופעמים רבות התפעלנו מהרגישות והכאב שלכם בסיקור המלחמה, החטופים והשכול".

"אנחנו יודעים שאתם מותקפים יום יום, ואנחנו יודעים שפעמים רבות אתם סך הכל משקפים לנו את עצמנו, על המריבות, השנאות וההכפשות שלנו ושל הפוליטיקאים שלנו. אנחנו די בטוחים שאף אחד מגדולי המבקרים שלכם, לו היה על כיסא העורך או השדרן, לא היה עומד בניסיון להדהד את הרע, המפלג והמסית. כי, עם יד על הלב, אנחנו הצופים צורכים בעונג את הזוהמה, ובכך מגבירים את הרייטינג ואת הכדאיות הכלכלית לשדר אותה".

"ובכל זאת בקשה קטנה: היום יום ההולדת ה-25 של יהונתן, שהיה אדם של דיבור רך, שונא לשון הרע ורכילות, סותם אזניו בידיו כל פעם שנשמעה. אנא, רק היום, ואם קשה כל היום - אז כמה שעות או כמה דקות. אנא, הדהדו דברים טובים של העם הנפלא הזה. אנא, הרגיעו מרואיין אלים ומתלהם, או דחו את הריאיון איתו למחר. או לעולם לא. מצאו בתוככם תעצומות נפש לחפש ולשדר את הצד הטוב ביריבים השנואים שלכם. דברו טוב, בלשון זהירה וחייכנית".

"אנא, מה איכפת לכם לשמח לוחם צה"ל שנפל על אהבת העם הזה ביומולדת שלו, ובכך לנחם קצת משפחה כואבת וגאה. חבקו אותנו, אנחנו מחבקים אתכם. ביחד ננצח. יום הולדת שמח עם ישראל, הבן שלכם יהונתן בן 25. מזל טוב", סיכם האב השכול.

גיסו של יהונתן לובר הי"ד: "יהונתן היה אמור לחגוג השבוע יום הולדת, ויש לנו בקשה אחת" לקריאה לחצו כאן

תגיות:מעשים טוביםהתקשורת הישראליתיהונתן לובר הי"דחגי לובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה