חם ברשת

כשהוא לבוש במדי צה"ל, סטודנטית ירקה על כוכב הריאליטי – קצין גולני במילואים

סהר כהן, כוכב "הישרדות" שמשרת כיום במילואים, עשה את דרכו לבסיס ונתקל בסטודנטית מאוניברסיטת רייכמן שירקה עליו

אא

סהר כהן בן ה-27, שהשתתף בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "הישרדות", התגייס לשירות מילואים במלחמת "חרבות ברזל", אבל לתגובה הזו הוא לא ציפה.

כהן, שגדל בנהריה ושירת כקצין לוחם בגולני, עשה את דרכו חזרה לבסיס בו הוא משרת בימים אלו. בחשבון האינסטגרם שלו הוא חשף שסטודנטית מאוניברסיטת רייכמן ירקה עליו, כשהוא לבוש במדי צה"ל.

רגע אחרי התקרית, העלה כהן תמונה לסטורי וכתב: "קרה עכשיו משהו שלא ציפיתי לו". הוא סיפר שעמד מחוץ לאוניברסיטת רייכמן, כשהוא לבוש במדים, וחיכה למונית. "הגיעה לכיווני אחת הסטודנטיות וירקה עליי. לא הספקתי לצלם, אבל כמובן שלא נתתי לזה לעבור ככה. הייתה שם עוד סטודנטית שיצאה עליה, אבל אני? אני בעיקר בהלם".

לסיום, פנה כהן לסטודנטים ברייכמן: "אני יודע שזה ממש לא מייצג את אופי האוניברסיטה והסטודנטים שלומדים בה, ודווקא בגלל זה אשמח מאוד לתגובתכם".

סהר אומנם מוכר לצופים מהתוכנית "הישרדות", אבל לא כולם יודעים שהוא עוסק במעשי חסד. הוא בעלים של מותג אופנה חברתי, מעצב בגדים ביחד עם מחלימים מסרטן ותורם את הרווח לעמותות. זאת בעקבות החוויה האישית שלו מהמחלה – דודה שלו נפטרה, אחיו חלה פעמיים והחלים, ואמא שלו נפטרה אף היא מהמחלה.

תגיות:רץ ברשתסהר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה