חם ברשת

גיא זוארץ: "עליתי על המטוס מגן עדן, נחתתי ושמעתי שהוא נרצח"

המנחה על אחיינו עילי הי"ד: "אני לא יכול להגדיר במילים מה שזה עשה לי, למשפחה שלי, לאחותי, לאמא שלי, ליעלי. לשתף את זה – זה גיהנום"

(צילום: שלומי כהן / פלאש 90)(צילום: שלומי כהן / פלאש 90)
אא

המנחה ומגיש הטלוויזיה, גיא זוארץ, סיפר על רגעי האימה בהם גילה שאחיינו, עילי הי"ד, היה בין הקורבנות של הטבח הנורא ב-7 באוקטובר.

באותו זמן, מתברר, זוארץ שהה באיי סיישל יחד עם משפחתו. הוא הבין כי מתחולל טבח בדרום הארץ. במהרה הגיעה אליו בשורת האיוב - אחיינו עילי ז"ל נרצח.

"היינו בסיישל, במקום הכי יפה בעולם. על החוף, טורקיז, קוקוסים. פתאום הגיעה ההודעה הזו שלא מוצאים אותו. מפה התחיל בעצם כדור שלג של נעדר, כל הנוף הזה הפך להיות לא רלוונטי וחסר טעם. הסתגרנו בחדר, היינו 12 שעות בחדר, שולחים את הילדים החוצה כדי שהם לא יקלטו מה קורה", הוא סיפר לאתר וואלה. "הדבר הראשון שרצינו זה לחזור הביתה. עלינו על המטוס כשידענו שעילי נעדר, וכשנחתנו הוא כבר היה נרצח".

"אני לא יכול להגדיר במילים מה שזה עשה לי, למשפחה שלי, לאחותי, לאימא שלי, ליעלי (אשתו, יעל בר זוהר, י"א)", אמר. "והיד רועדת בהתחלה, אבל בסוף אתה צריך להישאר גם עם איזו כנות לדבר. צילמתי את זה. בסוף אתה מגלה שלצלם את זה את זה ולשתף זה גיהנום. זה משהו שמאוד מחזק גם אותך וגם עוד המון שצופים בזה".

לאחרונה הקריא זוארץ בשידור חי מכתב שכתב אחיינו הצעיר לפני מותו. "אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה", כתב עילי. "אני מאחל לכל עם ישראל ולכל האהובים שלי, שלום, במיוחד בתקופה המטורללת כמו זאת. ואם לא בין כולנו, לפחות בינינו לבין עצמנו. הלוואי ויהיה לי טוב". זוארץ דמע במהלך הקראת המכתב, אך המשיך: "הלוואי שאצליח לדייק את הכוונות שלו, שכל הבעיות מפגרות ליד זה שאחד היקרים לי לא בריא. שתמיד נהיה בריאים כולנו אמן, מזל טוב לי, אני אוהב אותי'. כשקראתי את זה, זה קצת חיזק אותי ונתן לי פרופורציות".

תגיות:גיא זוארץמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה