חדשות עולם הילדים

עולם הילדים לא מפסיק להפתיע: חוג נגינה לילדים ב-15 ₪ בלבד

לומדים לנגן בקלות עם אפי פוטולסקי ונהנים ממגוון חוגי יצירה והעשרה שיעניקו לכם שעות רבות של תעסוקה וחוויה לכל המשפחה

אא

יש לכם ילדים מוסיקליים שחולמים לדעת לנגן כמו מקצוענים? איזה כיף שאין צורך לחכות יותר! מהיום הם יכולים פשוט להתחבר לעולם הילדים וליהנות משיעורי נגינה מוקלטים עם אפי פוטולסקי, שילמד אותם תווים, מקצבים, אקורדים ונגינה על כלים שונים.

משיעור לשיעור הם יצללו אל עולם המוסיקה וילמדו בעצמם איך להחזיק את הכלים ולנגן. והיתרון הענק הוא שכל השיעורים ישארו זמינים עבורם בכל זמן שיחפצו, על מנת שיוכלו להתאמן בהתאם למידת הפניות והקצב האישי שלהם, וכך לזכות לשעות רבות של הנאה, סיפוק ולמידה - והכל הישר מהספה או מהחדר, מבלי לצאת מהבית כלל.

כל זאת דרך אתר עולם הילדים, פלטפורמה דיגיטלית ייחודית מבית הידברות, שמעניקה מסגרת תומכת לילדיכם, ומהווה פתרון מושלם לימי החורף הקרים, כאשר מחשיך מוקדם בחוץ והילדים מבלים שעות רבות יותר בבית.

מנויי האתר כבר נהנים מאלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים וגם כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!

יש לכם כעת הזדמנות מיוחדת להצטרף וליהנות מכל הטוב הזה ב-15 ש"ח בלבד לחודש הראשון, ו-35 ₪ החל מהחודש השני, על כל התכנים הכי איכותיים לילדים, אצלכם במסך הביתי.

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>

תגיות:מוזיקהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה