חדשות עולם הילדים

גלו את סודות עולם הצילום ב-15 ש"ח בלבד

מתרגשים מהצילום, נהנים מזמן יצירה ולומדים לנגן על כלי נגינה: כל החוגים הכי שווים לילדים זמינים עבורכם עכשיו ב'עולם הילדים'

אא

תמונות הן דרך מופלאה לנצור חוויות מרגשות בזמן שהן קורות, והן גם מה שנשאר איתנו לאחר מכן לעוד שנים רבות. לכן מומלץ להתיידד עם המצלמה ולהכיר אותה בכדי לדעת איך ליצור תמונות טובות, וזה בדיוק מה שתלמדו לעשות בחוג הצילום המקצועי שכבר מחכה לכם באתר עולם הילדים.

משיעור לשיעור בחוג, מירלה תפרוס בפניכם את עקרונות הצילום ואת ההגדרות השונות שחשוב להכיר על מנת ליצור את התמונה המושלמת! מהיום יהיו לכם כל הכלים כדי לתפוס רגעים חשובים, ותלמדו עוד הרבה דברים שימושיים כמו: איך לבחור רקעים, מה יוצר עניין בצילום, וכיצד מצלמים במצבים שונים.

אז הכינו את הילדים ואת המצלמות והתכוננו לצלם ולהנות, כי אחרי החוג הזה התמונות שלכם כבר יראו לגמרי אחרת! בנוסף לחוג הצילום המושקע הזה, יוכלו הילדים גם להנות מעשרות חוגים שונים שכבר מחכים להם בעולם הילדים ממגוון תחומים כמו: יצירה, נגינה, נגרות, קוסמות, תכשיטנות, ציור, צילום ועוד.

והכל בפלטפורמה דיגיטלית איכותית ושמורה הכוללת אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין ומאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, שיחד יעניקו להם שעות רבות של תעסוקה וחווייה לימודית מעשירה לפיתוח הידע והכישורים.

הצטרפו עכשיו ותהנו מכל הטוב של עולם הילדים היישר מהמסך הביתי שלכם, ב-15 ש"ח בלבד לחודש הראשון ו-35 ש"ח לחודש השני. ללא התחייבות ועם אפשרות לבטל בכל עת.

להצטרפות >>>לחצו כאן

תגיות:עולם הילדיםחוג צילום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה