חם ברשת

מרגש: הרופא שב מהמילואים ופגש את בתו עם התסמונת דאון

ד"ר יהודה סבינר, אב לארבעה שמשרת כרופא קרבי בעזה, מספר על התיעוד בו הוא נראה פוגש את ילדיו אותם לא ראה זמן רב, ביניהם בתו בת השנתיים עם תסמונת דאון

אא

בסרטון מרגש שפורסם ברשתות החברתיות עם השיר שהפך ל'המנון מלחמה' - נראה המפגש בין ד"ר יהודה סבינר לארבעת ילדיו, וביניהם דיתי בת השנתיים שלוקה בתסמונת דאון. 

ד"ר סבינר (34) מבני ברק, שבימים רגילים מתמחה ברפואת ילדים בבית הרפואה 'שניידר' - התראיין ל'ווינט' וסיפר על התגובות המרגשות שקיבל על הסרטון, שבו נראית דיתי בתו רצה אליו בהתרגשות, ומסמנת לו שירים אותה. "עוד לא עיכלתי את זה", התבטא על המפגש המרגש שתועד והפך לויראלי.

"נכונו לי עוד ימים ארוכים פה, אז אני משתדל שלא לחפור יותר מדי, אבל זו מלחמה עם כל מה שמשתמע מכך, ויש לנו אחד את השני בשביל לתמוך ולעזור ברגעים שצריך ועוד יבואו ימים טובים, ועוד ישמחו פה ויחייכו פה, והחיים ימשיכו ב"ה לשמוח ולשגשג. ברגעים שאני נמצא בבית ושומע מאשתי את החיבוק החם שהקהילה עוטפת אותם בו, אז זה מאוד מחמם. אלו הרגעים שבהם נמדדות חברויות ומשפחתיות. כשתיגמר המשימה הזאת, החיים ה'פשוטים' יקבלו משמעות אחרת לגמרי". 

על הלחימה בעצמה סיפר סבינר כי הם נמצאים באזורים מאוד מאויימים, "ובסוף אין לי על אף אחד לסמוך חוץ מעל הקב"ה ועל הצוות שאיתי. לשמחתי אני נמצא עם חטיבת 11 ואתה רואה בלי מילים שהם מקצוענים, הם יודעים מה הם עושים. יש פה כוחות מטורפים של לוחמים, גם תומכי לחימה וגם רופאים. עושים הכל כדי שכל מי שהגיע להציל את הבית, יקבל את מיטב הסיכויים להשלים את המשימה כמו שצריך, ולחזור למשפחה ולאוהבים שלו בשלום ובחתיכה אחת", סיכם. 

 

 

תגיות:עזהחרדיםרופאמילואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה