חדשות עולם הילדים

רק בעולם הילדים: חוקרים ניסויים מדעיים מרתקים ב-15 ש"ח בלבד

יעקב המדען וצור הכוכב בחוג מדעי מרתק שיבטיח לילדיכם שעות של הנאה והתנסות, עם חומרים שיש לכל אחד מאיתנו בבית

אא

מי לא מכיר את התופעה הידועה שמתרחשת לפעמים כשאנחנו בגן השעשועים, מתגלשים במגלשה ופתאום מרגישים מן 'זץ' כזה. מכירים, נכון?

הנה ההסבר המדעי מדוע זה קורה: "בזמן שאנחנו מתגלשים במגלשה, הגוף שלנו למעשה מתמלא בחלקיקים קטנים, שנקראים אלקטרונים, שיוצאים מן המגלשה ונכנסים אלינו לגוף", מסביר יעקב המדען בחוג המדע של עולם הילדים. "וכך לאט לאט הגוף שלנו מתמלא בזרם חשמלי. וכאשר אנחנו נוגעים במישהו או משהו, זרם החשמל הזה משתחרר מאיתנו ורוצה לעבור אל העצם שאיתו באנו במגע, וזו התחושה של הזרם אותו אנו מרגישים".

זוהי רק תופעה מרתקת אחת מתוך עוד הרבה תופעות מעניינות שתחקרו יחד בחוג המדעי של יעקב וצור. משיעור לשיעור בחוג תכירו תופעות נוספות, תערכו עשרות ניסויים מרתקים שאפשר לעשות עם האביזרים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, ותגלו את התשובות לשאלות הכי מעניינות, תתעסקו עם חומרים ותרכובות ותלמדו על תופעות שונות ועל איך הן פועלות.

אז אם הילדים שלכם חובבי מדע וניסויים, אוהבים ללמוד בעצמם ולחקור התנהגות של תופעות וחומרים - זה בדיוק החוג בשבילם! חוג אחד מתוך עשרות חוגים שונים ומגוונים שכבר מחכים להם בעולם הילדים במגוון ענק של תחומים כמו: יצירה, נגינה, נגרות, קסמים, תכשיטנות, ציור, צילום ועוד…

עולם הילדים יעניק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה, בימי חופשה כמו בימי שגרה, והכל מתוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה. אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וגם: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!


ועכשיו במבצע חורף חד פעמי, כל התכנים באתר ב-15 ₪ בלבד לחודש הראשון וב-35 ₪ לחודש השני (ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת)

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>

תגיות:ניסויים מדעייםעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה