חדשות בארץ

הותר לפרסום: יהונתן לובר הי"ד נפל בקרב ברצועת עזה

יהונתן לובר, תושב היישוב יצהר ואברך בישיבת רועה ישראל, נפל בקרב ברצועה. הוא בן דודם של הלל ויגל יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע בחווארה לפני מספר חודשים

  • י"ג טבת התשפ"ד
יהונתן לובר הי"ד (צילום - באדיבות המשפחה)יהונתן לובר הי"ד (צילום - באדיבות המשפחה)
אא

מועצת בית אל הודיעה הלילה (שני) על נפילתו בלחימה ברצועת עזה של בן היישוב, אלישע יהונתן לובר הי"ד, בנם של חגי ותחיה לובר.

"ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחת לובר היקרה עם היוודע הבשורה המרה. צוותי המועצה עומדים לצד המשפחה ויסייעו בכל הניתן", נמסר מהמועצה.

יהונתן (24), תושב יצהר, היה אברך בישיבת רועה ישראל ורכז שכבת נוער צעירים ביישוב. יהונתן הוא בן דודם של הלל ויגל יניב הי"ד, שנרצחו בפיגוע בחווארה לפני מספר חודשים. הוא הותיר אחריו אישה בהיריון, תינוק בן 10 חודשים, הורים ו-8 אחים.

אביו של יהונתן, חגי לובר, כתב: "מתוך עוצמה גדולה של עם ישראל כולו ומתוך הבנת השעה הגדולה, בה עם ישראל משמיד את הרוע הצרוף מהעולם, לצד צער אישי עמוק בתהומות הכאב - אנו מודיעים על נפילת בננו היקר והאהוב, יהונתן לובר הי"ד".

"בשם עם ישראל כולו, אנו גאים בו ומודים לו על שהיה שותף במחיקת הרע בעולם ובהשמדת אויבינו. אין בליבנו על הקדוש ברוך הוא, אין בליבנו על ממשלת ישראל, אין בליבנו על צה"ל וההחלטות של מפקדיו בשטח".

"אנחנו מחבקים את כל עם ישראל ומבקשים מהתקשורת ומכל אחד בעם שלנו: אנא, יום אחד של אחדות לעילוי נשמתו. אנא, אל תכתבו ואל תשדרו שום דבר של מחלוקת. אנא, דברו טוב, הבליטו את הטוב במקבלי ההחלטות ובעם הנפלא שלנו שיהונתן היה גאה להילחם בשבילו. אנא, יום אחד של אחדות ודיבורים טובים. יהונתן כל כך יהיה שמח למעלה".

"מי יתן ונזכה לניצחון שלם ומהיר ולהחזרת חטופינו האהובים, שיהונתן כל כך קיווה והתפלל שיחזרו", סיכם האב השכול.

תגיות:חללי צה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה