חדשות בעולם

ארה"ב: הטורנדו 'שאב' תינוק בן 4 חודשים. היכן הוא התגלה בנס?

נס מופלא בארה"ב: תינוק בן ארבעה חודשים שנשאב מבית נייד, אותר על ידי כוחות ההצלה כשהוא 'מונח' על עץ. אמו: "חשבתי שהוא מת. זה בחסדי אלוהים"

התינוק שניצל בנס והזירה הנוראית בה אותר התינוק שניצל בנס והזירה הנוראית בה אותר
אא

נס מפעים בארה"ב: תינוק בן ארבעה חודשים בלבד 'נשאב' על ידי סופת טורנדו מביתו הנייד שבעיר קלארקסוויל, לאחר שהגג בבית המשפחה נקרע ועף. 

אביו של התינוק, שנכח לידו באותם רגעים, הצליח לאחוז חזק בעריסתו של התינוק וביחד איתה "נכנס למעגלים", כך על פי הדיווח בכלי התקשורת המקומיים. סידני מור, אמו של התינוק, סיפרה כי היא הייתה באותו זמן בחדר אחר, וקפצה על בנם בן השנה כדי להגן על גופו, אך הקירות בבית קרסו והם נלכדו בתוך ההריסות. 

בשלב מסוים האב שחרר את האחיזה מהעריסה, והיא המשיכה 'לבד'. מור, שהצליחה להיחלץ מתוך ההריסות ולחלץ גם את בנה בן השנה, יצאה לחפש אחר התינוק שלה. "היה גשם שוטף בחוץ והכל היה הרוס. חיפשתי אותו במשך 10 דקות, ולא מצאתי. הייתי בטוחה שהוא מת ושאנחנו לא הולכים למצוא אותו".

כשהגיעו כוחות ההצלה, הם הצליחו למרבה הפלא לאתר אותו כשהוא שוכב, לא פחות ולא יותר - על עץ. "הוא כאן וזה בחסדי אלוהים", אמרה מור, שאיבדה את כל מה שהיה לה ברגע, אך הרוויחה את חייה ואת חיי ילדיה ובעלה, ועל כך היא אסירת תודה. במהלך התקרית נשברה ידו של האב, וגם התינוק נזקק לניתוח באוזנו שנחתכה, אך כולם יצאו מהטורנדו בחיים. קייטלין, אחותה של סנדי, כתבה ברשתות החברתיות כי האופן שבו מצאו כוחות ההצלה את אחיינה כשהוא שכוב על העץ, ממשיך להפתיע את כולם. "נאמר לנו שזה נראה כאילו הוא הונח בעדינות על העץ. כאילו מלאך שם אותו בבטחה בנקודה הזאת".

תגיות:סופהנסתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה