חם ברשת

"הצל" קיבל הודעה שהפיץ חמאס ונדהם לקרוא שהוא מת

הפייק של חמאס נמשך במלוא המרץ: יואב אליאסי נדהם לגלות בהודעות של ארגון הטרור שהוא מת: "התעוררתי וגילית שהפכתי במשך הלילה לרב סרן בגולני, מפקד פלוגת הנמרים. ולא רק זה, אלא גם שעכשיו אני חוגג בגיהנום לאחר שנפלתי בקרב"

(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

יואב אליאסי, הלוא הוא "הצל", מרבה להביע את דעותיו בנוגע למלחמה ברשת החברתית. לאחרונה הוא מרבה לפרסם את סיפורי ה"פייק" של חמאס ולהעמיד אותם על טעותם, אלא שאתמול (ראשון) הוא הזדעזע כאשר גילה הודעה שהפיץ ארגון הטרור בווטסאפ. לפי ההודעה, "הצל", רב סרן בגולני, מת. ולא רק זה, גם תמונתו פורסמה במקביל.

"התעוררתי וגילית שהפכתי במשך הלילה לרב סרן בגולני, מפקד פלוגת הנמרים. ולא רק זה, אלא גם שעכשיו אני חוגג בגיהנום עם שאר חברי רוצחי התינוקת לאחר שנפלתי בקרב", כתב "הצל" לעוקביו. "הידיעה המרעישה הזאת רצה עם תמונה שלי בכל הקבוצות חדשות ובטוויטר של הנאצים ועוזריהם. מה שמצחיק זה שעדיין אני סומך על הדיווחים שלהם יותר מאשר על התקשורת הישראלית".

"הצל פרסם את התמונה בה הוא נראה מסמן "וי" (ניצחון) בידיו כשהוא חוגג לצד ספר תורה. לתמונה צירף שני דיווחים, אחד שרץ בווטסאפ של ארגון הטרור והשני ציוץ בטוויטר שמדווח על מותו. "מייג'ור הפסטי דיאלה מת", דיווחו שם.

ביום חמישי האחרון נכתב ספר תורה לעילוי נשמת השוטרים והלוחמים שנהרגו בקרב על תחנת שדרות, בהשתתפות הזמר. הטקס להכנסת הספר נערך ממש במקום בו הייתה התחנה ומי שהגיע כדי לכתוב אות בספר היה אליאסי.

(צילום: עמוד הפייסבוק של ''הצל'')(צילום: עמוד הפייסבוק של ''הצל'')

"נר שמיני. הגעתי לשדרות, לאיפה שפעם עמדה תחנת המשטרה שמוטטה על ראשי מחבלי החמאס כדי לרשום אות בספר תורה לעילוי נשמות הנרצחים ב-7.10, השוטרים והלוחמים שנפלו בקרב ולשלום החטופים", כתב. "היה מעמד מרגש במיוחד, לראות באמצע של הגראונד זירו של שדרות חנוכייה עצומה של 10 מטרים - זה מסמן עבורי את התקומה, התקווה והעוצמה של עם ישראל! לא ינצחו אותנו. עם ישראל חי וקיים!".

תגיות:חמאסהצליואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה