חיים לאחר המוות

"זה מי שרצח אותי בגלגול הקודם שלי": לאחר חמש שנות מסתורין - תעלומת הרצח נפתרה

האם ניתן להוכיח באמצעות תופעות מטא-פיזיות את קיומה של הנשמה ואת קיומו של עולם רוחני? האם ישנן עדויות בעולמנו לגלגול נשמות? המקרה הבא לא ישאיר אתכם אדישים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בסוכנות הידיעות של ניו-דלהי פורסמה כתבה מטלטלת בעלת הכותרת "אני זוכר כיצד נרצחתי בשעה 17:45", וכך היו פרטי המקרה: ב-28 באוגוסט 1983 בשעה 17:45 נורה למוות סורש ורמה (Suresh Verma), תושב העיר אגרה, הודו. הכדור פגע ברקתו והרגו בו במקום. הרוצח נמלט. ארבעה חודשים מאוחר יותר נולד טיטו סינג (Titu Singh) בכפר באד, הודו. כאשר מלאו לטיטו סינג חמש שנים הוא סיפר להוריו: "בגלגול הקודם שלי הייתה לי חנות למכשירי רדיו. אני זוכר כיצד נרצחתי בשעה 17:45 אחר הצהריים. הייתי בדרכי מהעבודה לביתי. לפתע פתחו עלי שני גברים באש מאקדחים שהיו בידיהם. כדור אחד פגע בראשי. היה זה איש העסקים סאדיק ג'יהאדין שרצח אותי".

בראיון שנערך עם אמו של טיטו היא מספרת כשדמעות בעיניה: "זה ככה מאז שהוא בן שלוש. הוא טוען שהוא סורש ורמה. לפעמים הוא מתלונן על געגועים לבית הקודם שלו ומאיים לעזוב". טיטו טוען שלאשתו קוראים אומה ושיש להם שני בנים. בשלב מסוים כשטיטו עמד עיקש על הצהרותיו שהוא סורש ורמה, החליט אחיו הגדול לנסוע לאגרה, 13 ק"מ מהכפר שלהם, כדי לבדוק את טענותיו של אחיו ולנסות לגלות אם האדם עליו טיטו מדבר אכן היה קיים. כשהגיע לאגרה, הוא נדהם לגלות ברחוב המסחרי המרכזי חנות בשם 'רדיו סורש'. הוא נכנס לחנות ודיבר עם אחד המוכרים בחנות שאישש כי אכן החנות היתה בבעלותו של אדם בשם סורש ורמה, שנורה למוות חמש שנים קודם לכן, וכן שלאלמנתו קוראים אומה ולהם שני בנים.

ראיות מפתיעות נוספות התגלו כאשר חוקרים פראפסיכולוגיים, ד"ר נ.ק. צ'אדה מאוניברסיטת דלהי וד"ר אנטוניה מילס מאוניברסיטת וירג'יניה, ארה"ב, החלו בחקירה מפורטת של המקרה של טיטו. ד"ר צ'אדה פתח את דו"ח הנתיחה של גופתו של סורש ורמה, בה נכתב כי בגולגולתו של הנרצח ישנו חור שדרכו חדר הכדור, הממוקם כסנטימטר אחד מעל לרקה הימנית. לתדהמת החוקרים, הם מצאו כתם לידה בצד ימין של ראשו של טיטו בדיוק באותו מקום ובאותו גודל של חור הכדור בגולגולתו של הנרצח.

ד"ר צ'אדה הפגיש את הילד טיטו, בהסכמת הוריו, עם אלמנת הסוחר שנרצח והוריו. טיטו רץ וחיבק את הוריו של סורש ורמה. הוא שאל את הוריו של סורש מדוע הם לא הגיעו עם מכונית הפיאט שלו, ואביו של סורש נותר המום ולא ידע כיצד ידע שלסורש אכן היתה מכונית פיאט, אותה מכרו לאחר פטירתו. לאומה הוא סיפר על פיקניק שהיא ובעלה עשו יחדיו, ושבמהלכו נתן לה הבעל בונבוניירה גדולה. הפיקניק היה אירוע שעל אודותיו ידעו רק הבעל ואשתו. רק השניים השתתפו בו, ולא סיפרו עליו לאיש. בביקורו של טיטו בחנות הרדיו שהיתה בבעלותו של סורש, הוא הצביע על שינויים שנערכו בחנות, כגון חלון הראווה ומדפים שהתווספו. המטלטל מכל – משטרת אגרה עצרה על סמך עדותו של הילד את איש העסקים סאדיק ג'יהאדין וחקרה אותו. לאחר זמן קצר הוא נשבר והודה ברצח (פורסם בערוץ החדשות המוביל של הודו - India Today, תאריך פרסום: 31 בדצמבר 1988; פורסם בכתבת וידיאו של ה- BBC TV news program: Forty Minutes).

בראיון שנערך עם אביו של סורש הוא אומר: "אנחנו מדברים כמו אבא ובן, אבל אני לא מעודד תדירות תקשורת גבוהה מדי, כי זה מצער את הוריו הנוכחיים".

זיכרונות מגלגולים קודמים הינה תופעה מרתקת, המוכיחה כי עולמנו אינו רק בעל מימד פיזי וגשמי, אלא גם כן בעל מימד רוחני. תופעות פאראפסיכולוגיות מעין אלו מדגימות כי באדם קיים חלק נוסף מלבד גופו הפיזי, והוא – הנשמה. 

תגיות:גלגול נשמותחיים אחרי המוות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה