חדשות בארץ

נס חנוכה: רסיסי טיל חדרו למרכול בזמן שמאות שהו בתוכו

רסיסי הטיל, שיורט במטח ששוגר אל העיר אשדוד לפנות ערב, חדרו את גג המבנה ונחתו בתוך המרכול. מאות קונים, שערכו באותה עת קניות, לא נפגעו

שרידי רקטה באשדוד, ארכיון (צילום: Flash90)שרידי רקטה באשדוד, ארכיון (צילום: Flash90)
אא

נס חנוכה: כך כינה הערב (רביעי) בעלי המרכול "שפע ברכת השם" באשדוד את העובדה שטיל שיורט חדר לתוך המבנה דרך הגג בזמן שבמקום שהו מאות לקוחות. הלקוחות והעובדים נכנסו למרחבים מוגנים בתוך הסניף ובצידו. האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש, אך למקום נגרם נזק לא מועט.

אבי ניסים, מנכ"ל ובעלים של רשת המזון, התייחס לאירוע: "בחסדי שמיים, למרות הנפילה הישירה, איש לא נפגע. את החושך מגרשים עם אור, ולכן הוריתי מיידית על תיקון הנזקים במקום בכדי שהסניף יוכל לחזור בהקדם לפעילות מלאה".

המטח שוגר אל עבר העיר אשדוד ויישובי הסביבה לפנות ערב. 8 טילים זוהו על ידי מערכת ההגנה האווירית ושישה מהם יורטו. שניים נפלו בים מול חופי העיר. יום רביעי נחשב ליום עמוס פעילות מצד תושבי אשדוד בכלל, הרגילים להגיע לשוק העירוני שלא פועל מאז החלה הלחימה, ולמרכול עצמו בפרט, שכן הלקוחות מגיעים לערוך קניותיהם לכבוד שבת קודש. נפילת הרסיס התרחשה בסניף החדש של הרשת שנפתח לפני כארבעה חודשים בלבד.

האירוע באשדוד דומה לאירוע שהתרחש שלשום בעיר ראשון לציון, כשרסיסי טיל פגעו בגג מבנה של מרכול. עשרות הקונים שהיו במקום נכנסו בחלקם למרחב מוגן וחלקם השתטחו על הרצפה בחניית המרכול. לא דווח על נפגעים.

תגיות:אשדודמלחמת חרבות ברזלנפילת טיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה