חדשות עולם הילדים

"האם קרה לך נס?": ילדים מדברים על חנוכה בתוכנית חדשה ומסקרנת

אפשר לשאול: התוכנית החדשה והמרתקת מצטרפת למצעד התוכניות, המשחקים והחוגים בעולם הילדים. חנוכה של כיף ב-8 ₪ בלבד לחודש הראשון

אא

מה אתה יודע על נס חנוכה? מדוע קוראים לחג בשם זה? למה משחקים בסביבון? האם קרה לך נס? שאלנו כמה ילדים שאלות על המלחמה, והתשובות שקיבלנו מעניינות, מפתיעות ומרגשות.

כמו תמיד, בעולם הילדים חושבים על הרעיונות הכי מעניינים עבור המנויים. בתוכנית החדשה, הצוות מראיין את הילדים ושואל אותם שאלות. מרתק לשמוע את התשובות שלהם, את האמונה שלהם ואת התום.

"כשהייתי בערך בת שנתיים, היה לי חיידק מאוד מאוד מסוכן. חיידק טורף, שרוב האנשים שהיה להם את החיידק הזה הם פשוט מתו. אחרי הרבה תפילות, כשהוא היה מאוד קרוב ללב…קרה נס", מספרת לנו רבקה, ויחד איתה מספרים שאר הילדים על ניסים שקרו להם, ואפילו מאחלים ניסים לעם ישראל: "מלא אהבה, שפע ובריאות", "שכולנו נהיה בשלום ולא יהיה מלחמות", "שננצח במלחמה", "שכולם יהיו מאוחדים והמשיח יגיע". התשובות, הברכות מלאות התום והסיפורים מרגשים ומשעשעים כאחד. 

בעולם הילדים מחפשים כל העת רעיונות חדשים לתוכניות וסדרות, כדי להעשיר את ידע העולם שלהם ולהביא ערכים בדרך של כיף וחוויה. עשרות חוגים, מאות משחקים ואלפי סרטים וסדרות יעסיקו את הילדים שלכם בכל ימי החנוכה, ולא רק: לכבוד חנוכה יצאנו במבצע משתלם במיוחד! גם מנוי לחודש ראשון ב-8 ₪ בלבד (35 ₪ מהחודש השני), וגם קורס הדרכה להורים של הרב זמיר כהן - איך לגדל ילדים בעידן המודרני.

עולם הילדים הינו פלטפורמה שתעניק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה בימי חופשה כמו בימי שגרה, והכל מתוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה. אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וכמובן: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!

והכל בשמונה ₪ בלבד לחודש הראשון בעולם הילדים. (35 ₪ מהחודש השני) המבצע לחנוכה בלבד.

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>> לחצו כאן

תגיות:עולם הילדיםחנוכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה