חדשות עולם הילדים

300 ₪ במתנה ואין סוף תוכן איכותי: הזוכים המאושרים בהגרלה

גם אתם יכולים להיות הזוכים המאושרים שנהנים מעולם של תוכן ומשחקים במתנה. הצטרפו עכשיו ב-8 ₪ בלבד לחודש הראשון בעולם הילדים ואולי תזכו

אא

"כבר שנה וחצי שאני וארבעת הילדים מנויים לעולם הילדים, ואנחנו ממש אוהבים ונהנים מכל רגע! יש אצלכם כל מה שילדים אוהבים: קומיקס, משחקים, סרטים והכל מפוקח ועם ערך מוסף. אני יכולה לתת להם יד חופשית להיכנס לעולם הילדים ולהיות רגועה".

כך מספרת לנו בהתרגשות משפחת דדון. כשמשפחת דדון מבאר שבע קיבלה את ההודעה על זכייתה בהגרלה השבועית, לא הייתה מאושרת ממנה. הילדים, שנהנים מזמן מסך איכותי ומרתק עם עשרות חוגים, מאות משחקים, אלפי סרטים וסדרות חינוכיות, הופתעו הפעם עם הזכיה בהגרלה בשיתוף חנות הצעצועים "קינדר טויס": לבוא לחנות ולאסוף עגלה בסך ₪300 במתנה, כל מה שתמיד חלמו ורצו.

משפחת דדון מנויה בעולם הילדים, ויחד עם אלפי מנויים נוספים נהנית בחנוכה מפלטפורמה דיגיטלית ייחודית מבית הידברות, שמעניקה שעות של תעסוקה וכיף לילדים, במיוחד בערבים משפחתיים אחרי הדלקת הנרות.

המנויים רגועים, כי הילדים שלהם בידיים טובות, וזוכים ללמוד על חנוכה בדרכים יצירתיות וחוויתיות במיוחד, בעזרת משחקים דיגיטליים, הצגות מרתקות וחוגי ציור ופלסטלינה על סמלי החג. 

רק מנויי עולם הילדים מרוויחים פעמיים: גם מנוי לאתר הכי חוויתי לילדים + בונוס מיוחד: קורס הדרכה להורים של הרב זמיר כהן - איך לגדל ילדים בעידן המודרני, וגם הצטרפות אוטומטית להגרלות השוות של עולם הילדים. ובראשון הקרוב: הגרלה אחרונה על שובר קניה של משחקים בשווי 300 ₪, רק למנויים. הצטרפו עכשיו כדי להספיק את ההגרלה הקרובה: 8 ₪ בלבד לחודש הראשון (35 ₪ מהחודש השני):

מצטרפים עכשיו ל"עולם הילדים" במבצע חנוכה מיוחד ונהנים ממנוי פרימיום + זום חודשי + בונוסים + השתתפות בהגרלות רק ב-8 ₪ בלבד לחודש הראשון! (35 ₪ מהחודש השני).

הירשמו והיכנסו להגרלות >>

מוזמנים לבקר באתר קינדר טויס ולהתחיל לחלום לחצו כאן >>

 

תגיות:הגרלהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה